تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۹۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
23.5 میلیارد تومان؛ قراردادهای سه تیم لیگ برتری خوزستان
رقم قراردادهای رسمی اعضای سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ پانزدهم مبلغی بالای 23.5 میلیارد تومان است
رقم قراردادهای رسمی اعضای سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ پانزدهم مبلغی بالای 23.5 میلیارد تومان است.

قراردادهای اعضای سه تیم خوزستانی حاضر در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور در سازمان لیگ به ثبت رسمی رسیده است.

مجموع قراردادهای اعضای تیم های فوتبال استقلال اهواز، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان، رقمی بالغ بر 23 میلیارد و 686 میلیون و 340 هزار تومان است که 108 نفر از بازیکنان، مربیان، سرپرستان و عوامل اجرایی سه نماینده فوتبال خوزستان در فصل ورزشی 94-95 را شامل می‌شود.

قراردادهای تیم فولاد خوزستان، مبلغ 12 میلیارد و 564 میلیون و 340 هزار تومان، قراردادهای تیم استقلال خوزستان، مبلغ 5 میلیارد و 842 میلیون تومان و قراردادهای تیم استقلال اهواز، مبلغ 5 میلیارد و 280 میلیون تومان است.

این ارقام فقط مربوط به قراردادهای اعضای تیم بزرگسالان این سه باشگاه بوده و حدود نیمی از بودجه سالیانه هر یک از این سه باشگاه را شامل شده است.

طبیعی است که هر کدام از باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال ایران، حدود نیمی از بودجه سالیانه را صرف قراردادهای اعضای تیم اصلی می‌کند و حدود نیمی دیگر از بودجه هر کدام از باشگاه‌ها، صرف هزینه‌هایی چون اردوهای داخلی و خارجی، ایاب و ذهاب تیم اصلی به شهرهای مختلف برای انجام مسابقات، تهیه هتل، زمین تمرین، البسه، اجاره ورزشگاه برای برگزاری مسابقات خانگی، هزینه حضور تیم های پایه‌ای در مسابقات، قراردادهای مربیان، بازیکنان و عوامل اجرایی تیم های پایه‌ای، قراردادها و حقوق کارمندان باشگاه و سایر هزینه‌های روزمره باشگاه‌ها می‌شود.

مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار