تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۹۹۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در مراسم معارفه سرپرست امور آبفا روستایی سوسنگرد عنوان شد:
پرداخت آب بها بهبود ارایه خدمات را در پی دارد
خوزنیوز: معاون پشتیبانی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در آیین تودیع و معارفه سرپرست آبفا روستایی شهرستان سوسنگرد گفت: خدمت به مردم بویژه در روستا یکی از افتخاراتی است که خداوند توفیق آن را به ما و همکاران عنایت کرده است . تامین آب شرب بعنوان ضروری ترین نیاز مردم روستا که در زمره تولیدکنندگان کشور بشمار می آیند ، لذت بخش و غرور آفرین است و همین موضوع می تواند انگیزه خدمت رسانی به مردم روستا را چند برابر کند.

به گزارش خوزنیوز؛ بهرام مهدی زاده اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در راستای ارایه خدمات با کیفیت تر به روستاییان  وجود دارد، عدم پرداخت  آب بها از سوی برخی از روستاییان است ، ما باید با اخلاق مداری و توضیح لزوم پرداخت حق آب بها برای ارایه خدمات بهتر و تامین آب شرب پایدار، نسبت به نهادینه سازی فرهنگ پرداخت آب بها تلاش کنیم.

همچنین در این مراسم معاون فرماندار شهرستان سوسنگرد گفت: کمبودها و مشکلاتی برای تامین آب شرب روستاها وجود دارد که البته دلیل  اصلی آن عدم وجود اعتبارات مورد نیاز است، با این وجود کارکنان آبفا روستایی سوسنگرد دلسوزانه تلاش کردند تا موجب رضایتمندی مردم روستاها شوند.

سید فرید سماک اظهار کرد: انتظار می رود در زمینه دریافت حق آب بها تلاش بیشتری شود ، چرا که دریافت آب بها موجب بهبود ارایه خدمات به خود روستاییان می شود.

در ادامه این مراسم رییس اداره حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان گفت: علیرغم همه کمبودهایی که در شرکت آبفا روستایی خوزستان وجود دارد ، کلیه ادارات شهرستان با تلاش فراوان در راستای تامین اب شرب سالم و بهداشتی روستاها تلاش می کنند و امور آبفار سوسنگرد جزء موفق ترین ها در این زمینه بوده است.

کیانی افزود: حل مشکلات موجود قطعا با همدلی و وحدت امکان پذیر است و رضایتمندی روستاییان را نیز در پی خواهد داشت.

در ادامه این مراسم مدیر سابق آبفاروستایی سوسنگرد گفت: طی 2 سال اخیر علیرغم همه کمبودها و مشکلاتی که وجود داشت با تلاش و همت کلیه مجموعه هیچ گاه با چالش جدی مواجه نشدیم.

مجید حردانی در پایان اظهار خود تصریح کرد: مجموعه آبداران و کارکنان آمور آب و فاضلاب روستایی سوسنگرد برای بهبود وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان همواره متحمل زحمات فراوانی شده اند و عملکرد قابل تقدیری داشته اند.

به گزارش خوزنیوز؛ در این مراسم علی فالحی به سمت سرپرست امور آبفا روستایی شهرستان سوسنگرد منصوب شد.
:
:
:
آخرین اخبار