تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۹۹۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از تجهيزات ايمني در وسايل نقليه اجرایی می شود
خوزستان جلسه توجیهی ابلاغیه " دستورالعمل اجرایی استانداردهای فنی و نحوه استفاده از تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه باری و مسافری" با حضور جانشین فرماندهی پلیس راه استان خوزستان و رؤسای کانون ها و انجمن های صنفی و مدیران عامل و فنی شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
این جلسه که به منظور توجیه مدیران شرکت ها و رانندگان حمل و نقل کالا در خصوص نحوه اجرای ابلاغیه مذکور که توسط ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ابلاغ و از یکم شهریور سال جاری اجرایی می شود.

استفاده از تجهيزات ايمني در وسايل نقليه اجرایی می شود

درابتدای جلسه رييس اداره ايمني و ترافيك اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي خوزستان ضمن خوش آمدگويي به شركت كنندگان به كاهش آمار تصادفات و تلفات رانندگي در استان در سال هاي اخير اشاره و خاطر نشان ساخت:  اين كاهش عليرغم افزايش جمعيت و تعداد خودروها و نيز افزايش تردد حمل و نقل جاده اي در استان صورت گرفته است.
وي افزود :کاهش تصادفات و تلفات رانندگي و رسيدن به نقطه ي مطلوب يك آرمان دست نيافتني نيست و امید است با تلاش همه ي دست اندركاران حمل و نقل جاده اي محقق خواهد شد.
در ادامه جانشين پليس راه استان با اشاره به كليات دستورالعمل فوق از شركت ها و رانندگان حمل و نقل كالا و مسافر درخواست نمود كه از يكم شهريور ماه به طور جدي نسبت به رعايت اين دستورالعمل اقدام نموده و تأكيد كرد با شركت ها و رانندگان متخلف برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.
سپس معاون عمليات پليس راه استان ضمن پخش تصاوير تصادفات ناوگان عمومي كالا و مسافر در استان ، با اشاره به جزئيات دستورالعمل ، تمام نكاتي را كه مي بايد در ناوگان عمومي كالا و مسافر رعايت گردد آموزش داد.
در پایان به سؤالات مطرح شده توسط شرکت کنندگان در خصوص نحوه اجرایی صحیح این دستور العمل پاسخ داده شد.
:
:
:
آخرین اخبار