تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۹۹۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک انگلیسی دیگر مقابل کی‌روش + عکس
پس از سرمربی انگلیسی گوام، این بار سرمربی انگلیسی تیم فوتبال هند در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل کی‌روش قرار می‌گیرد.
یک انگلیسی دیگر مقابل کی‌روش + عکس

 
تیم‌های ملی فوتبال ایران و هند از هفته چهارم رقابت‌‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه سری‌کانتیراوا شهر بنگلر هند به مصاف هم خواهند رفت.

بر همین اساس پس از گری وایت، سرمربی انگلیسی تیم ملی گوام که به همراه تیمش پنجشنبه گذشته مقابل ایران قرار گرفت، این بار استفان کنستانتین، سرمربی انگلیسی تیم فوتبال هند به همراه این تیم در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل کی‌روش و شاگردانش قرار می‌گیرد.

البته کنستانتین نیز مانند گری وایت از کارنامه قدرتمندی در عرصه مربیگری برخوردار نیست.

این مربی از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ هدایت نپال را برعهده داشته است. سپس از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ این مربی هدایت هند و دو سال هدایت تیم ملی مالاوی را در کارنامه دارد. کنستانتین در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ سرمربی سودان شد و سپس طی ۳ سال بعد این مربی انگلیسی هدایت ۳ تیم ناشناخته قبرسی را در کارنامه دارد.

این مربی سال گذشته تیم ملی رواندا را زیر نظر داشت و امسال پس از حدود ۱۰ سال دوباره به هند بازگشته است.

سرمربی انگلیسی گوام که کری زیادی را برای کی‌روش خواند و در نهایت با تیمش شکست سنگینی را پذیرا شد. باید تا روز سه‌شنبه منتظر ماند تا سرنوشت دومین دیدار تیم ملی ایران با تیم یک مربی انگلیسی دیگر نیز مشخص شود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار