تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۹۹۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بهزیستی دزفول:
تأمین مسکن مددجویان اولویت اداره بهزیستی دزفول است
رئیس اداره بهزیستی دزفول گفت: تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش، مهم‌ترین اولویت اداره بهزیستی دزفول در سال جاری است
سوسن صباغ اظهار کرد: تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش، مهم‌ترین برنامه اداره بهزیستی این شهرستان در سال جاری است.

وی عنوان کرد: خانوارهای دارای سرپرست معلول و خانوارهای زیرپوشش امور اجتماعی چه بانوان سرپرست خانوار و چه مردان سرپرست از کار افتاده می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

رئیس اداره بهزیستی دزفول در خصوص چگونگی تأمین مسکن این مددجویان گفت: ۶۰ میلیون ریال از هزینه تأمین مسکن را اداره بهزیستی به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌کند و ۴۰ میلیون ریال نیز توسط مددجویان متقاضی باید تقبل شود.

صباغ با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون ریال نیز به‌صورت بلاعوض توسط مسکن و شهرسازی پرداخت می‌شود، افزود: باقیمانده نیز به‌صورت وام با اقساط بلندمدت باید توسط مددجویان پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از این خانه‌ها در سال‌های اخیر واگذارشده است، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه ساخت ۱۴ باب منزل در شهر دزآب پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است و اعتبارات موردنیاز برای تکمیل ۲۰ درصد باقیمانده نیز برآورد شده تا بتوانیم از طریق بخش مشارکت‌ها، این اعتبار را تأمین کنیم.

رئیس اداره بهزیستی دزفول در ادامه تعداد خانوارهای زیرپوشش این اداره را حدود دو هزار خانوار اعلام کرد و گفت: تعداد اعضای این دو هزار خانوار که توسط اداره بهزیستی سامان‌دهی می‌شوند نیز حدود هفت هزار نفر است.

صباغ، تعداد مددجویان این اداره در حوزه توان‌بخشی را نیز چهار هزار و ۸۶۰ معلول عنوان کرد و افزود: از این تعداد حدود دو هزار نفر نیز مستمری می‌گیرند.

وی در پایان بیان کرد: اداره بهزیستی دزفول تأمین شهریه حدود ۱۵۰ دانشجوی معلول را نیز زیرپوشش حمایتی خود دارد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: دزفول
:
:
:
آخرین اخبار