تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۹۹۸۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان خبر داد:
رشد 20 درصدی درآمد صندوق‌های صدقات در خوزستان
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان از رشد 20 درصدی درآمد صندوق صدقات امداد در این استان خبر داد
خوزنیوز: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خوزستان از رشد 20 درصدی درآمد صندوق صدقات امداد در این استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمدرضا علیپور امروز اظهار کرد: یکی از راه‌های درآمدی این نهاد از محل صندوق‌های صدقات است که در سطح شهرها و روستاها گسترده شده و مردم صدقات خود را به این صندوق‌ها واریز می‌کنند تا به دست نیازمندان برسد.

وی از کمک‌های مردمی به‌ عنوان امانت‌های مردم در دست کمیته امداد نام برد و افزود: تنها هدف امداد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنان است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر 283 هزار صندوق صدقه کوچک، 9 هزار و 500 عدد صندوق بزرگ و 7 هزار و 500 عدد صندوق متوسط در سطح استان نصب شده است.

علیپور با بیان اینکه طی پنج ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر 54 میلیارد ریال صدقه در این استان جمع‌آوری شده است، گفت: این مبلغ نسبت به مشابه سال قبل بیش از20 درصد رشد داشته است.

وی افزود: اعتماد به کمیته امداد امام خمینی و حس نوع‌دوستی آنان را از مهم‌ترین عوامل رشد کمک‌های مردمی دانست و تصریح کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در بخش‌های مختلف مانند هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغال‌زایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خوزستان در پایان کمک به نیازمندان را از بهترین اعمال و سرچشمه انواع برکات و آثار معنوی و مادی در دنیا و آخرت دانست و بیان کرد: از خیران و اقشار مختلف مردم انتظار داریم با کمیته امداد همکاری کنند تا شاهد خدمات‌رسانی بیشتر و مؤثرتر به جامعه هدف باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار