تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۹۹۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عقیلی: حاج‌صفی و نویدکیا جانشین ندارند
مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که این تیم بعد از جدایی احسان حاج‌صفی، حل نشدن مشکل پادوانی و پریرا و عدم بازگشت نویدکیا دچار مشکل خواهد شد.
عقیلی: حاج‌صفی و نویدکیا جانشین ندارند

 
هادی عقیلی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دو فصل پیش سه بازیکن خود را در فاز تهاجمی از دست دادیم. آرش افشین و مجتبی جباری جدا شدند و یعقوب کریمی هم دچار مصدومیتی طولانی شد. متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده لازم را ببریم و در پایان لیگ، سهمیه آسیا را با تفاضل گل از دست دادیم و با اختلاف دو امتیاز هم قهرمان نشدیم. آن سال در نیم‌فصل دوم بهترین تیم بودیم، اما نتوانستیم ضربه‌ای را که در نیم‌فصل اول لیگ برتر خورده بودیم، جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: پارسال هم دو بازیکن را به دلیل مشکل سربازی از دست دادیم، اما چون در پست آنها جانشین داشتیم، در نهایت قهرمان شدیم. متأسفانه در این فصل نیز حاج‌صفی را از دست دادیم و هنوز مشکل پادوانی و پریرا حل نشده است، در ضمن محرم نویدکیا هم هنوز کنار ما نیست. محرم و احسان از بهترین‌های ایران هستند و برای چنین بازیکنانی در ایران نمی‌توان جانشین پیدا کرد. الان با این وضعیتی که پیش آمده است، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد.

مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطرنشان کرد: الان بازی‌های ما سنگین است، ولی در نیم‌فصل دوم که لیگ قهرمانان آسیا شروع خواهد شد، تحت فشار قرار خواهیم گرفت و به همه بازیکنان نیاز داریم. امیدوارم مشکل دو بازیکن خارجی ما برطرف شود و نویدکیا را هم در اختیار داشته باشیم.

عقیلی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: متأسفانه در حالی که تیم ما وضعیت خوبی داشت، لیگ تعطیل شد. ما شرایط بدنی و روحی خوبی داشتیم، ولی تراکتورسازی وضعیت خرابی داشت. می‌توانستیم در هفته ششم با وضعیتی مناسب مقابل تراکتورسازی قرار بگیریم، اما لیگ تعطیل شد. حالا تراکتوری‌ها خود را بازسازی می‌کنند، آنهم در شرایطی که ما یک بازیکن تاثیرگذارمان را از دست داده‌ایم و در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید هم بیشترین سهمیه را داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته من دنبال توجیه و بهانه نیستم و باید این بازی را تحت هر شرایطی با برد پشت سر بگذاریم. قطعاً بازی سختی مقابل تراکتورسازی پیش‌رو داریم، چرا که آنها در تعطیلی لیگ روی نقاط ضعف‌شان کار کرده‌اند. با این حال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی در پایان در خصوص جوانگرایی در تیم ملی و تغییر نسلی که در حال رخ دادن است، گفت:‌ تغییر نسل و جوان شدن تیم ملی در زمان مربیگری علی دایی و افشین قطبی، خصوصاً زمان دایی رخ داد. این موضوع طبیعی است و تغییر نسل ناخواسته رخ می‌دهد. به هر حال بازیکنان یک زمان به تیم ملی می‌آیند و یک زمان هم باید جای خود را به دیگران بدهند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار