تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۹۹۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت مردم بعد از دیدن فیلم مجید مجیدی؛
اکران فیلم محمدرسول‌الله(ص) پاسخی محکم به اسلام ستیزان بود
خوزستانی‌ها مانند همه مناطق کشور استقبال پرشوری از اکران فیلم محمد رسول الله(ص) کردند، مردم پس از مشاهده فیلم به می‌گویند: اکران فیلم محمدرسو‌الله و بازتاب رسانه‌ای این فیلم ارزشی در سطح بین‌الملل در مبارزه با اسلام‌ستیزی بود
فیلم محمدرسو‌الله(ص) ساخته‌ی کارگردان توانمند کشورمان سبب ایجاد موجی عظیم در سطح بین‌الملل شده تا آنجا که مردم کشورهای کانادا و فرانسه به استقبال پرشور از این فیلم در کشورشان پرداختند.

فیلم محمدرسول‌الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی جلوه‌ای صلح‌آمیز از اسلام ناب محمدی را به نمایش گذاشته و از دید مخاطبان خود پاسخی محکم به جوسازی علیه اسلام داده است.

این فیلم در دنیای کنونی که گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی نظیر داعش به فجایع انسانی با نام مقدس اسلام دست می‌زنند و رسانه‌هایی که این گروه‌ها را وابسته به دولت اسلامی خطاب می‌کنند پاسخ محکمی است.

فیلم محدرسول‌الله(ص) با صحنه‌ها و جلوه‌های زیبا و ویژه‌اش آن‌چنان مخاطبان خود را جذب کرده که بسیاری از مردمان کشورهای اروپایی خود اعتراف به تغییر دیدگاه نظرشان نسبت به دین اللهی اسلام کردند.

شب گذشته برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات شهروندان اهوازی به سینما اکسین اهواز رفتیم و پس از اکران فیلم نظر آن‌ها را جویا شدیم.

شهروندی که در حال خارج شدن از درب سینما بود، اظهار داشت: این فیلم به خوبی نشان داد که ما مسلمانان خواهان صلح و دوستی با تمام ادیان اللهی و مردمان جهان هستیم و تبلیغ وحشی‌گری ذات اسلام عزیز یک دسیسه از سوی مستکبران جهان به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: کسانی که سعی در تخریب اسم زیبای اسلام را دارند اهدافی شوم برای تفرقه میان مسلمانان با دیگر ادیان اللهی دیگر دارند و در فیلم زیبای محمدرسول‌الله(ص) به زیبایی دوستی و برادری مسلمانان با دیگر برادران دینی به نمایش گذاشته شد.

هم‌استانی دزفولی که پس از اکران فیلم در حالی که اشک شوق از چشمانش جاری بود، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) با وجود دردها و مشکلات فراوان خواست به جهان پیام صلح و دوستی دهد اما اکنون کشورهای مستکبر با به وجود آوردن گروه‌های جنایتکاری مانند طالبان،داعش،بوکوحرام و بسیاری دیگر از گروه‌های به ظاهر مسلمان سعی در تخریب نام مبارک پیامبر اسلام دارند.

وی افزود: با وجود توهین‌های مکرر به پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و آتش‌زدن کتاب مقدس قرآن ما بر اساس دستورات خداوند رحمان و توصیه‌های بزرگان دینمان برای هدایت این افراد به راه راست دعا کرده و اجازه هیچ‌گونه توهین به کتاب آسمانیشان را نمی‌دهیم.

شهروند دیگری نیز به خبرنگار تسنیم،گفت: اسلام ناب محمدی ما را به رعایت حقوق حیوانات و جانوران نیز توصیه کرده باعث تعجب فراوان است که عده‌ای در کشورهای غربی با وجود امکانات فراوان ارتباطی به تحقیق درباره اسلام واقعی نپرداخته و داعش را نمونه بارز اسلام معرفی می‌کنند.

یکی از شهروندان مستندساز عرب‌زبان خوزستانی نیز اظهار داشت: این فیلم در نوع خود بی‌نظیر و بسیار تاثیرگزار است اما پیشنهاد بنده به کارگردان آن ساخت قسمت‌های دیگر زندگی رسول خدا(ص) است.

وی افزود: هنر یکی از ابزار نرم و مناسب برای تبلیغ دینمان است که باید از آن بهره لازم را برده و به تمام جوسازی‌ها مبنی بر توحش اسلام پایان دهیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار