تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی آبادان:
روزانه در حال مقابله با عرضه‌کنندگان مواد مخدر هستیم
ماموران نیروی انتظامی به طور مستمر و روزانه در حال جمع‌آوری معتادان و مقابله با عرضه‌کنندگان مواد مخدر هستند ولی در این زمینه، یک ارگان به تنهایی، عملکرد لازم و کافی را نخواهد داشت
فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران نیروی انتظامی به طور مستمر و روزانه در حال جمع‌آوری معتادان و مقابله با عرضه‌کنندگان مواد مخدر هستند ولی در این زمینه، یک ارگان به تنهایی، عملکرد لازم و کافی را نخواهد داشت.

سرهنگ حسین کهیایی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی و تلاش برای آگاهی‌بخشی در زمینه ضرر و زیان مواد مخدر اظهار کرد: اگر نگاه نوین و متفاوتی به مواد مخدر داشته باشیم، می‌توان حرکتی مثبت و موثر انجام داد.

وی افزود: نمی‌توان بدون در نظر گرفتن تغییر وضعیت تولید و توزیع مواد مخدر در کل کشور با سیستم آزمون و خطای گذشته پیش رفت و قطعا نتایج مطلوبی حاصل نخواهد شد.

کهیایی ادامه داد: تغییر تولید و توزیع از شکل سنتی به صنعتی موجب شده است که بسیاری از مواد مخدر صنعتی در کشور تولید و مواد مخدر سنتی از طریق مرزهای خشکی و آبی وارد شود.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: ماموران نیروی انتظامی به طور مستمر و روزانه در حال جمع‌آوری معتادان و مقابله با عرضه‌کنندگان مواد مخدر هستند ولی در این زمینه، یک ارگان به تنهایی، عملکرد لازم و کافی را نخواهد داشت.

وی گفت: تلاش برای به حداقل رساندن عرضه و تقاضای مواد مخدر در سطح شهرستان در وهله نخست به همکاری خانواده‌ها و سپس همکاری مسئولان نیازمند است.

کهیایی تاکید کرد: اگر سازمان‌های ذی‌ربط مانند بهزیستی، مراکز ترک اعتیاد و کمپ‌ها با نیروهای انتظامی همکاری کنند، آمادگی ما بسیار بیشتر شده و با قدرت بالاتری با این معضل مقابله خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی و مبارزه با مشکل اعتیاد باید از محلات و مدارس با روشنگری و اطلاع‌رسانی بیش از پیش انجام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار