تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۰۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر خوزستان عنوان کرد:
تشدید برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر در خوزستان
رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان از تشدید برخورد نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت:برای مبارزه با مواد مخدر همه دستگاهها باید وارد عمل شوند
رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان از تشدید برخورد نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت:برای مبارزه با مواد مخدر همه دستگاهها باید وارد عمل شوند.

حسین لامی زاده روز شنبه برخورد قاطع نیروی انتظامی با خرده فروشان مواد مخدر را از جمله برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برشمرد و افزود: اقدامات فرهنگی بسیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان آغاز شده که امیدواریم با نگاه ملی به اعتیاد شاهد کاهش این معضل در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه کنترل و کاهش اعتیاد در جامعه به تنهایی توسط یک دستگاه امکان پذیر نیست افزود:کلیه دستگاه های اجرایی باید همکاری ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

لامی زاده با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی گرایش پیدا کرده است گفت:با توجه به اینکه کنترل مواد مخدر صنعتی دشوارتر است انتظار می رود آموزش های بیشتری به دانش آموزان و دانشجویان و همچنین خانواده ها ارائه شود.

رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت:بیشتر موادمخدر موجود در بازار از نوع قرص های روان گردان ،شیشه و کراک می باشند که متاسفانه خانواده ها هیچ اطلاعی از این مواد مخدر ندارند.

وی همچنین ضمن هشدار نسبت به کاهش سن اعتیاد در جامعه به 11 سال گفت:باید در این خصوص با ارائه آموزش های لازم به خانواده ها آنها را آگاه کرد تا از گرفتار شدن فرزندانشان در دام اعتیاد جلوگیری کنند.

لامی زاده با تاکید بر ارائه آموزش های لازم به قشر جوان به ویژه دانش آموز گفت:در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دزفول مقرر شد کمیته فرهنگی به ریاست دانشگاه و آموزش وپرورش تشکیل شود که با تشکیل این کمیته اطلاع رسانی گسترده ای در این خصوص انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد:حدود یک میلیون دانش آموز در استان خوزستان وجود دارد که اگر بخواهیم اولیای آنها را به این تعداد اضافه کنیم حدود سه میلیون نفر مخاطب داریم که باید آموزش های لازم را به آنها ارائه کرد.

رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان در خصوص اشتغال معتادان بهبود یافته نیز گفت:باید تلاش شود با همکاری بهزیستی و فنی و حرفه ای زمینه اشتغال این افراد فراهم شود تا با نظارت هایی که پس از بهبودی روی آنها صورت می گیرد شاهد بازگشت این افراد به اعتیاد نباشیم.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار