تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو فراکسیون ورزش:
نمی‌گذاریم استقلال خوزستان از دست برود
همایون یوسفی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، ‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بحث این تیم برای تمام خوزستانی‌ها مهم است. در کل فوتبال برای خوزستان یک نیاز امنیتی و اجتماعی است و اگر در فوتبال هزینه نکنیم باید در جاهای دیگر هزینه کنیم
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تیم فوتبال استقلال خوزستان سرمایه استان است و نمی‌گذاریم از دست برود، گفت:‌ اگر احساس کنیم موضوع این تیم در حال بی‌راهه رفتن است، از اهرم‌های نظارتی‌مان استفاده خواهیم کرد و هیچ تعارفی هم با کسی نداریم.

عضو فراکسیون ورزش: نمی‌گذاریم استقلال خوزستان از دست برود

همایون یوسفی در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان، ‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشور، اظهار کرد: بحث این تیم برای تمام خوزستانی‌ها مهم است. در کل فوتبال برای خوزستان یک نیاز امنیتی و اجتماعی است و اگر در فوتبال هزینه نکنیم باید در جاهای دیگر هزینه کنیم.

وی ادامه داد: بحث استقلال خوزستان را از ابتدای کار پیگیری مجدانه داشتم و باور کنید روزانه در حال پیگیری این موضوع هستم. هر چند مسوولان کارخانه گروه ملی فولاد نیز خودشان درگیر مشکلات مالی هستند ولی قول دادند مبلغی را به صورت هفتگی به باشگاه استقلال خوزستان تزریق کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ‌این تیم بضاعت خیلی خوبی از نظر نفرات دارد و تا حدود بسیاری نیز اسکلت فصل گذشته این تیم حفظ شده است و این جای قدردانی دارد. ما با جدیت پیگیر مسایل مالی این باشگاه هستیم و با حل شدن این مشکل، این باشگاه می‌تواند در عرصه ملی و آسیایی موفق باشد.

وی با بیان این‌که در جهت حقوق مردم با کسی تعارف نداریم، گفت:‌ به هر حال اگر آقای محمودی، مدیرعامل گروه ملی فولاد و دیگر مسوولان مشکلات را حل کردند که هیچ، در غیر این صورت باید پاسخگوی مردم و  نمایندگان خوزستان باشند.

یوسفی افزود: من روز گذشته (جمعه) نیز با آقای محمودی صحبت کردم تا این مشکل را حل کند و اگر این‌گونه نشد ما مجبور هستیم پیگیر مطالبات مردم از مسوولان باشیم. ان‌شاءالله این مشکل حل شود و همان‌طور که گفتم خود من نیز به شخصه، روزانه درگیر مشکلات این باشگاه هستم و باید ببینم در ادامه چه می‌شود کرد.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه نیز عنوان کرد:‌ اعضای هیات‌مدیره مشخص شده‌اند و افرادی که آمده‌اند، ورزشی هستند و یکی از این اعضا، آقای دانیالی، مدیرکل سابق ورزش خوزستان است. در حال حاضر هم که آقای نعمتی‌نژاد، مدیرعامل باشگاه است و فکر می‌کنم گزینه مدیرعاملی هم خود او باشد.

عضو کمیته فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی افزود: بحث ما این است که همه از آقای نعمتی‌نژاد حمایت کنند و وظیفه همه ما این است که این حمایت را داشته باشیم.

وی درباره این صحبت پورموسوی، سرمربی تیم استقلال خوزستان که "اگر تکلیف باشگاه تا سه بازی آینده مشخص نشود، کنار می‌روم" نیز ‌گفت: ‌ا‌ن‌شاءالله نمی‌گذاریم که حاشیه وارد این تیم شود و اگر احساس کنیم که این موضوع در حال بی‌راهه رفتن است، از اهرم‌های نظارتی‌مان استفاده خواهیم کرد و هیچ تعارفی هم با کسی نداریم، چرا که این تیم سرمایه خوزستان است و نمی‌گذاریم از دست برود.

یوسفی ادامه داد: ‌اگر دوستان به تعهدات خود عمل کردند که ما پای کار ایستاده‌ایم، در غیر این صورت مجبوریم اقدام دیگری انجام دهیم.

وی بیان کرد: ‌خوشبختانه در حال حاضر نفت آبادان وضعیت نسبتا خوبی دارد و وضعیت تیم فولاد هم در حال بهتر شدن است. به هر حال ما در جهت حقوق مردم با کسی تعارف نداریم و اگر احساس کنیم در جایی اتفاقاتی در حال افتادن است، جلوی آن می‌ایستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار