تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ تکواندو باشگاه‌های خوزستان پیگیری شد
رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های خوزستان در سه رده سنی پیگیری شد
رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های خوزستان در سه رده سنی پیگیری شد.

این مسابقات در دو سطح لیگ دسته یک و برتر با حضور 16 تیم، روز جمعه (14 آبان‌ماه) در اهواز و در سالن راه و شهرسازی به انجام رسید.

در این روز، مسابقات هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته یک خردسالان، هفته اول از دور برگشت لیگ دسته یک نونهالان و هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر نوجوانان برگزار شد.

در مسابقات هفته هفتم لیگ دسته یک خردسالان، راه‎وشهرسازی 6 بر 4 از سد شادمهر اهواز گذشت، هیات شوش 9 بر صفر آکادمی اتحاد را از پیش رو برداشت، آکادمی رکنی 7 بر صفر هیوا اهواز را مغلوب کرد و آزادگان آبادان نیز 6 بر 4 بر نفت مسجدسلیمان فائق آمد.

در ادامه نیز چهار مسابقه از هفته هشتم این رقابت‌ها به انجام رسید که طی آن، ‌ستارگان اهواز 7 بر صفر آکادمی اتحاد را شکست داد، راه و شهرسازی 10 بر صفر از سد هیوا اهواز گذشت، آزادگان آبادان 6 بر 4 بر هیات شوش غلبه کرد و آکادمی رکنی نیز 10 بر صفر نتیجه را به نفت مسجدسلیمان واگذار کرد.

در جدول رده‎بندی این لیگ تا این هفته از رقابت‎ها، تیم‌های کانون آزادگان، هیات شوش و نفت مسجدسلیمان رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

در ادامه یک مسابقه نیز از هفته اول دور برگشت لیگ دسته اول نونهالان برگزار شد که طی آن هیات شوش با نتیجه 7 بر 3 شادمهر اهواز را از پیش رو برداشت و بالاتر از این تیم و آکادمی اتحاد، صدرنشین جدول باقی ماند.

همچنین لیگ برتر نوجوانان در هفته‌های پنجم و ششم پیگیری شد که در هفته پنجم، هیات دزفول 8 بر صفر از قرض‎الحسنه رسالت شکست خورد، ‌پتروشیمی بندرامام 10 بر صفر بر هیات آبادان چیره شد و هیات خرمشهر نیز 6 بر 4 گوی سبقت را از آکادمی رکنی ربود.

در مبارزات هفته ششم این لیگ نیز شادمهر اهواز 10 بر صفر بر هیات آبادان غلبه کرد،‌ آکادمی رکنی 8 بر صفر مقاومت دزفول را از پیش رو برداشت، هیات خرمشهر 3 بر 7 از پتروشیمی بندرامام شکست خورد و آکادمی رکنی 6 بر 4 از سد قرض‎الحسنه رسالت گذشت.

در جدول رده‎بندی لیگ برتر نوجوانان استان نیز، تیم شادمهر اهواز صدرنشین است و پس از آن تیم‎های پتروشیمی بندرامام و هیات خرمشهر به ترتیب رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار