تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۸۰۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوگیری از خروج ۸ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط دریابانان خوزستان
 

فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف دو فروند شناور صیادی و کشف هشت هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس خبر داد.

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند دو فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده هشت هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه تصریح کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار نظرپور در پایان تأکید کرد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت‌های تجاری سوخت یارانه دریافت و پس از چند روز بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناورهای کشورهای همسایه می‌کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناورها و همچنین با عزم جدی با خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار