تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۸۰۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکان بیش از۱۱هزار نفر درمراکز اسکان نوروزی آموزش وپرورش خوزستان
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش و اسکان ۱۱ هزار و ۵۱۴ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش خوزستان تا پایان روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ۹۷ خبر داد.

 محمد تقی زاده  با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار ۱۷۴ نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۱ نفر فرهنگی و ۲ هزار و ۱۶۳ نفر غیرفرهنگی هستند.

وی افزود: تا پایان روز اول اسکان، ۱۱ هزار و ۵۱۴ نفر روز در مراکز اسکان نوروزی پذیرش و اسکان شدند که از این تعداد ۵ هزار و ۲۹۹ فرهنگی و ۶ هزار و ۲۹۵ غیرفرهنگی در این مراکز اسکان شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه تاکنون ۱ هزار و ۱۵۹ خانوار در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند، توضیح داد: از این تعداد بالغ بر ۵۵۹ خانوار فرهنگی و همچنین ۶۰۰ خانوار غیرفرهنگی هستند.

تقی زاده اضافه کرد: بیش از ۳ هزار نیروی ستادی، خدماتی و اجرایی وظیفه خدمات رسانی به میهمانان نوروزی را در طول ایام نوروز بر عهده دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است شامل ۷۵۰ کلاس ویژه، ۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درجه یک و ۵ هزار و ۵۵۰ کلاس درجه دوم است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار