تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۸۲۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازی نفت مسجدسلیمان-سپیدرود، مهم‌ترین بازی سال برای خوزستان است
کارشناس فوتبال خوزستان گفت:بازی نفت مسجدسلیمان برابر سپیدرود، مهم‌ترین بازی سال برای خوزستان است و همه استان باید تا بقای نفت در لیگ از این تیم حمایت کنند.  

علی خوش‌ذات اظهار کرد: همان‌طور که همه می‌دانند تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر امسال نتایج مطلوبی کسب نکرده‌اند و در هر صورت این لیگ رو به اتمام است؛ اما مهم‌ترین مسئله برای فوتبال خوزستان در این روزها، بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر است که همه باید در این جهت تلاش کنند.

وی افزود: نفت در دیدار پیش رو مقابل سپیدرود نیازمند حمایت همه جانبه فوتبال‌دوستان خوزستانی است و بیراه نیست اگر بگوییم این بازی مهم‌ترین بازی فصل برای کل خوزستان است.

کارشناس فوتبال خوزستان و سرمربی سابق استقلال اهواز گفت: از نظر فنی نفت مسجدسلیمان تیم بدی نیست اما از ابتدای فصل این تیم متوازن بسته نشده است؛ این تیم در فاز دفاعی تیم خوبی نشان داده و مهره‌های خوبی هم دارد اما در بخش هجوم همواره در طول فصل خلاءهایی داشته است.

وی ادامه داد: نفتی‌ها با 13 گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را تا اینجای کار دارند که این خود بیانگر ضعف این تیم در گلزنی و فاز هجومی است. شاید مهم‌ترین مسئله برای این تیم این بود که از ابتدا باید تیم را از نظر مهره تقویت کنند نه اینکه دست به تغییر در کادرفنی بزنند.

خوش‌ذات عنوان کرد: شاید الان و در این مقطع موقع مطرح کردن این مسائل نباشد و در انتهای فصل باید به مشکلات و حواشی مدیریتی اطراف این باشگاه پرداخت اما به این مقدار بسنده می‌کنم که در برخی تیم‌های استان و حتی کشور، مدیران باشگاه‌ها تیم‌داری را به نیت یک ماه و دو ماه و نیم فصل و یک فصل انجام می‌دهند و برنامه‌ریزی دقیقی برای این امر وجود ندارد که نفت مسجدسلیمان نیز مصداق این موضوع بود.

این کارشناس فوتبال خوزستان گفت: به امید خدا غیرت خوزستانی باعث شود بازیکنان نفت در این دیدار دست پر از زمین خارج شوند تا این تیم در لیگ برتر بماند و فصل بعد با یک سازماندهی خوب به مسابقات بیاید.

وی افزود: البته باید توجه داشت 2 بازی آخر نفت برابر پیکان و ذوب‌آهن است که این روزها تیم‌های آماده‌ای هستند و امیدوارم فیروز کریمی و شاگردانش در آن بازی‌ها نیز نتایج لازم را بگیرند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار