تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابجایی مسیر اربعین حسینی در شلمچه مشروط به آماده‌سازی تمام امکانات است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امکانات کامل باید در مسیر جدید جابجایی زائران در مرز شلمچه ایجاد شود و در صورت نبود امکانات جابجایی مسیر مناسب نیست.
حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد شب گذشته در آئین تجلیل از موکب‌داران اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: در این سال‌های اخیر در مسئله اربعین حسینی تحول بنیادین و توفیق بی‌بدیلی به وجود آمد و در واقع این حماسه عظیم از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: حضور گسترده و میلیونی زائران اربعین حسینی سال به سال گسترش پیدا می‌کند و این تنها اراده خداوند متعال است که دل‌ها را متوجه زیارت امام حسین در اربعین حسینی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: در بحث اربعین حسینی مردم بیش از همه پیشتاز هستند، سال گذشته ۴۰۰ موکب برای خدمت به زائران راه‌اندازی شد و با توجه به رایگان شدن ویزا، آمار حضور زائران در اربعین آینده افزایش می‌یابد.

موسوی‌فرد عنوان کرد: در مرز شلمچه بحث جابجایی مسیر اربعین حسینی مطرح است، برای این اقدام باید تمام بسترهای لازم فراهم و همراه با مطالعه دقیق و جامع باشد.

امام جمعه اهواز با تاکید بر ضرورت تکریم زائران در طول مسیر اربعین حسینی، اظهار کرد: امکانات کامل باید در مسیر جدید ایجاد شود و در صورت نبود امکانات جابجایی مسیر مناسب نیست.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار