تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرادی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان:
همدلی مدیریت و کارکنان فولاد اکسین رمز شکوفایی و رونق تولید است

 محمدحسین مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امسال با همدلی و هماهنگی میان مجموعه مدیریت، اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، شاهد ثبت رکوردهای مختلف، رشد تولید و افزایش درآمد و سوددهی در شرکت هستیم.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس محمدحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار این واحد، اظهار کرد: مهمترین ابزار شرکت فولاد اکسین خوزستان که در جهت تحقق رونق تولید، افزایش صادرات و رشد سوددهی تاثیر بسزایی داشته، استفاده از ظرفیت و توان فکری نیروهای بومی و تکیه بر سرمایه های داخلی است.

وی همچنین نقش آموزش در حرکت رو به رشد شرکت را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و گفت، با اندکی تحقیق می توان دریافت که شرکت های بزرگ دنیا همواره آموزش را در اولویت های اصلی خود قرار داده اند، البته این موضوع در فولاد اکسین به درستی درک و اجرا شده است و باید برای مسیر پیش رو در حوزه آموزش برنامه ریزی دقیق و تخصصی صورت پذیرد.

وی در ادامه بیان کرد، افتخارات شرکت فولاد اکسین و ثبت رکوردهای مختلف در تولید، درآمد، سوددهی و صادرات، نتیجه همت، تلاش، همدلی و هماهنگی میان تمامی سطوح کارکنان است و به طور قطع، کسب همه این افتخارها برای توسعه اقتصادی و صنعتی کشور گره‌گشا خواهد بود.

عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: در سال «مهار تورم، رشد تولید»، ثبت رکوردهای پی در پی در فولاد اکسین خوزستان نشان از یک برنامه‌ریزی دقیق و انجام پروژه‌های بهبود جهت افزایش تولید دارد و امروز با تداوم بخشیدن به استراتژی‌های صحیح، به رکوردهای بسیار بالایی دست یافته ایم.

 مرادی تلاش بی‌وقفه و نقش‌آفرینی کارکنان شرکت فولاد اکسین در کسب افتخارات مختلف را قابل تحسین دانست و گفت: تلاشگران فولاد اکسین از ابتدای امسال تاکنون ضمن افتخارآفرینی و کسب موفقیت های پی در پی در تولید، برای اولین بار از مرز ۴٠٠ هزار تن در نیمه اول سالجاری عبور کرد.

وی با بیان اینکه کارکنان این شرکت با تمام توان خود درصدد تولید کمی، کیفی و متوازن هستند، عنوان کرد: طی جلسات مختلف و منظمی که با سایر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برگزار شده، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود روند تولید صورت گرفته و امیدواریم در این مسیر روزبه‌روز شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های روزافزون در تولید باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار