تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۴۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تکیه بر خودباوری بلوغ فولاد اکسین در تولید؛
شکستن رکوردها یکی پس از دیگری/ثبت رکورد ۲۷ روز تولید بدون توقف در فولاد اکسین
همزمان با افزایش آماده بکاری عملیاتی شرکت فولاد اکسین خوزستان به ۹۵ درصد و تثبیت آن در سال ۱۴۰۲، ضمن ثبت یک رکورد بی نظیر، خط تولید این شرکت از ابتدای امسال تاکنون، ۲۷ روز را بدون توقف پشت سر گذاشت.
 به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، ثبت ۲۷ روز تولید بدون توقف در هشت ماه ابتدایی سالجاری و افزایش آماده بکاری عملیاتی تا ۹۵ درصد، یک رکورد کم نظیر در تاریخ شرکت فولاد اکسین خوزستان بوده که با تلاش و همکاری مجموعه مدیریت و کارکنان محقق شد.

این دستاورد در حالی به دست آمده که بخش عمده تولیدات شرکت فولاد اکسین خوزستان را، ورق‌های سری API و آلیاژی به خود اختصاص داده است که در شرایط سنگین نوردی تولید می شوند.

بدون شک هر شرکت فولادی برای رسیدن به چنین موفقیت و دستاوردی، نیازمند سیستم تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه و هوشمند است که فولاد اکسین خوزستان علاوه بر داشتن چنین سیستمی، از نیروهای فنی و متخصص بهره می برد که اینچنین افتخارآفرینی می کنند.

بنا بر این گزارش، این شرکت با انجام تعمیرات برنامه ریزی شده و اجرای دقیق و منسجم آن در کنار تولید حساب شده به وسیله نیروهای باتجربه، امکان رسیدن به بلوغ سازمانی در بخش فرآیندی را فراهم کرده است.

:
:
:
آخرین اخبار