تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۸۴۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتخاری دیگر برای شرکت فولاد اکسین خوزستان
شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ شد
 به گزارش روابط عمومی ابوالفضل حیدریان مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در خصوص اقدامات اخذ استانداردهای لازم بیان کرد: با تلاش همکاران و اقدامات صورت گرفته این شرکت موفق به اخذ گواهینامه بین المللی استاندارد ISO/IEC۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ شد. این استاندارد با عنوان "الزامات عمومی احراز صلاحيت آزمايشگاه‌هاي آزمون و كاليبراسيون” در موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی به ثبت رسیده است.

مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه شرکت فولاد اکسین گفت: این گواهینامه‌ برای آزمايشگاه‌هایی كه قصد دارند با به كارگيری سيستم كيفيت، صلاحيت فنی و توانايی خود را در اندازه‌گیری‌های معتبر اثبات كنند، تدوين شده است.

وی افزود: مراجع اعتبار دهنده كه صلاحيت آزمايشگاه‌های آزمون و كاليبراسيون را تعيين می نمایند، اين استاندارد جهانی را مبنای اعتبار‌دهی خود قرار داده‌اند و با توجه به اهمیت این استاندارد و مشکلات تحریمی در روند دریافت آن، پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی همکاران در حوزه های مدیریت سیستم‌ها و استراتژی سازمانی و آزمایشگاه کنترل کیفیت، با انجام اقداماتی نظیر بررسی کلیه تامین کنندگان (Vendors) بین المللی، بررسی شرایط صدور گواهینامه، ارائه قابلیت‌های آزمایشگاه شرکت، انجام ارزیابی براساس الزامات استاندارد و اخذ تاییدیه‌های بین آزمایشگاهی برای آزمون‌های ۱۳ گانه و نهایتاً بی‌تاثیر کردن تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران در آبان ماه سال جاری شرکت فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت و صدور این گواهینامه گردید.

حیدریان در ادامه گفت: با در نظر گرفتن درک نیاز‌ها و انتظارات ذینفعان کلیدی شرکت از قبیل وزارت نفت، مشتریان مخازن تحت فشار و محصولات مرتبط با صنایع دریایی و همچنین اهمیت اهداف صادراتی دریافت این گواهینامه یک رویکرد راهبردی می باشد.

مدیر کنترل کیفیت و آزمایشگاه های شرکت فولاد اکسین ضمن تشریح مزايای پياده‌سازی این گواهینامه عنوان کرد: این استاندارد در جهت پذيرش آزمايشگاه و نتايج آن در سطح ملی و بين‌المللی، سهولت در استفاده از گزارش‌هاي آزمون توسط مراجع بازرسی و کاهش هزينه‌ها، کاهش تكرار آزمون‌ها و همچنین اثبات صلاحيت فني و کیفی آزمایشگاه کنترل کیفیت و آزمایشگاه جدید شرکت می‌باشد.

حیدریان در پایان گفت: اخذ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه به عنوان برگ زرین دیگری از افتخارات را به خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان تبریک گفته و از تلاش و حمایت های مدیر عامل، معاونت برنامه ریزی و توسعه و دیگر مسئولین مربوطه شرکت تشکر و قدردانی دارم.
:
:
:
آخرین اخبار