تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۸۴۸۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلو گیری از برداشت غیرمجاز آب در شبکه رامشیر
مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی سازمان آب و برق خوزستان، از جلوگیری از برداشت غیرمجاز آب در شبکه آبیاری رامشیر خبر داد.
جلو گیری از برداشت غیرمجاز آب در شبکه رامشیر

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "حمد دریس" گفت: باتوجه به شروع فصل کشت و در جهت تحقق توزیع عادلانه آب اقدام به شناسایی و برخورد با برداشت های غیر مجاز آب در سواحل چپ و راست شبکه آبیاری رامشیر نمودیم .

دریس افزود: علی رغم اعلام دفتر امور مشترکین از حدود یکماه پیش جهت حضور کشاورزان برای انعقاد قرارداد آب بهای کشاورزی، متاسفانه برخی افراد بدون عقد قرارداد اقدام به برداشت غیرمجاز آب نموده و باعث اخلال در توزیع عادلانه آب شدند.

وی  با بیان این که میزان رهاسازی آب در کانال های اصلی و فرعی بسته به درخواست کشاورزان دارای قراداد تنظیم میشود تصریح کرد: متاسفانه برداشت کنندگان متخلف با تضییع حقوق کشاورزان دارای قرارداد مانع از تنظیم و توزیع عادلانه آب می شوند.

دریس افزود: عملیات جلوگیری از برداشت غیرمجاز آب توسط دو گروه متشکل از کارکنان حراست و حریم بانی، بهره برداری و امور حقوقی شرکت و همچنین ماموران فراجا به عنوان ضابط انتظامی به صورت همزمان در ساحل راست و چپ شبکه آبیاری رامشیر  انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی ضمن دعوت از کشاورزان بدون قرارداد، جهت انعقاد قرارداد آب بها گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا تامین آب، به موقع و توزیع آن بصورت عادلانه انجام شود.

 

:
:
:
آخرین اخبار