تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۷۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیر حیدری: ‌ایران در ردیف ۶ کشور تولید‌کننده پل شناور و هجومی ‌دنیا قرار گرفت
 
امیر حیدری: ‌ایران در ردیف 6 کشور تولید‌کننده پل شناور و هجومی ‌دنیا قرار گرفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با تولید و بهره‌برداری پل شناور و هجومی کاملا بومی، جمهوری اسلامی ایران در ردیف شش کشور تولید کننده این نوع پل در دنیا قرار گرفت.

  آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی کاملا بومی به گروه 422 مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری در روخانه کارون اهواز انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین عملیات الحاق پل pmp شناور و هجومی به گروه 422 مهندسی رزمی این نیرو، گفت: با تولید و بهره‌برداری پل شناور و هجومی کاملا بومی، جمهوری اسلامی ایران در ردیف شش کشور تولید کننده این نوع پل در دنیا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طراحی و ساخت این نوع پل توسط متخصصان نیروی زمینی ارتش و شرکت ماشین‌سازی اراک با همکاری شرکت‌های دانش بنیان انجام شد، تاکید کرد: کاهش هزینه، خودکفایی در تولید انبوه، دست یافتن به فناوری ساخت و تولید از جمله مولفه‌های مهم و بارز این دستاورد ملی بوده است.

وی گروه 422 مهندسی رزمی و پل شناور را یکی از یگان‌های منحصر به فرد در ارتش خواند و افزود: این گروه انواع پل‌ها را طراحی و تولید کرده که پل pmp شناور و هجومی از جمله دستاورد های کاملا بومی است که از این پس در عملیات‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار