تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۸۸۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی؛
شرکت خمیرمایه و الکل رازی واحد تولیدی نمونه خوزستان شد
شرکت خمیرمایه و الکل رازی در دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی به‌عنوان واحد تولیدی نمونه استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

456465465

شرکت خمیرمایه و الکل رازی در دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی به‌عنوان واحد تولیدی نمونه استان خوزستان در سال ۱۴۰۲ شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در اختتامیه این کنگره که شامگاه جمعه (چهارم اسفندماه) با حضور مدیران استانی و کشوری در اهواز برگزار شد، مدیرکل امور فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروی کشور با اهدای تندیس واحد تولیدی نمونه استانی، از دکتر ناصری مدیرعامل توسعه نیشکر و شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی تقدیر کرد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در سال مزیّن به «رشد تولید»، توانسته است با تولید بیش از ۳۶ میلیون لیتر الکل و بیش از ۱۱ هزار تُن خمیرمایه از ظرفیت اسمی خود عبور کند.

مدیرعامل این شرکت در حاشیه دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی، کسب عنوان واحد تولیدی نمونه خوزستان را نشان‌دهنده تعهد و تلاش بی‌وقفه کارکنان این شرکت در راستای تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان دانست. فرحمند از حمایت‌های سازمان غذا و دارو، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط در کسب این افتخار قدردانی کرد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی با بهره‌گیری از نیروهای متخصّص، همگام با به‌کارگیری فناوری‌های نوین، در تلاش است تا محصولاتی باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید کند؛ این مجموعه صنعتی باتوجه‌به نیازهای بازارهای جهانی، بخشی از خمیرمایه و الکل طبی تولیدی خود را به کشورهای مختلف صادر می‌کند.

همچنین در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر، از رضا بمبویانی، آفاق محمدی، ساسان احمدی، رفعتی امرایی، اسماعیل مهدی‌پور، محمد مالکی، سیدکمال علوی، عظیم پوربهزادی و طیبه حیاتی از مسئولین فنی شرکت‌ خمیرمایه و الکل رازی و کشت و صنعت‌های حکیم فارابی، دعبل خزاعی و امیرکبیر تقدیر شد.

دومین کنگره بین‌المللی بهداشت و صنایع غذایی با شعار «توسعه صادرات، آینده روشن» جمعه (چهارم اسفندماه) با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد. شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با حضور در این کنگره، توانایی‌های خود را در زمینه ارتقای امنیت غذایی کشور با تولید محصولات سلامت‌محور و صادرات بخشی از محصولات تولیدی، به نمایش گذاشت.

:
:
:
آخرین اخبار