تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۲۸۹۶۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: می دانستیم مقابل استقلال خوزستان بازی سختی داریم
 

  سرمربی استقلال گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی تنها هدفمان کسب سه امتیاز بود تا فاصله خود را در صدر حفظ کنیم.

 جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار کرد: شرایط استقلال خوزستان طوری است که در نیم فصل دوم نیاز به امتیاز داشته و هر بازی برایشان حکم فینال را دارد.

وی افزود: میانگین قدی بازیکنان حریف مخصوصا در ۱۵ دقیقه آخر کار را برای ما سخت کرده بود به همین دلیل سعی کردیم بازیکنان قد بلند خود را به دفاع اضافه کنیم تا موفق شویم.

نکونام گفت: نیمه اول حاکم بر میدان بوده و می‌توانستیم راحت با اختلاف ۲،سه گل به رختکن رفته و بازی را در همان نیمه تمام کنیم‌ که متاسفانه از موقعیت های خود استفاده نکردیم. در نیمه دوم با توجه به شرایط بدنی بازیکنان، شرایطمان سخت شد.

سرمربی استقلال گفت: نبود یک مدیر رسانه برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است لذا امیدوارم مشکلات تیم هر چه سریعتر حل شود. همچنین کسانی که اکنون می گویند این تیم باید قهرمان شود، به استقلال خیانت می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس، سپاهان و تراکتور رقیبان ما هستند. همین استقلال خوزستان در نیم فصل پنج تا هفت بازیکن گرفت. اندازه کدام یک از این تیم‌ها هستیم که باید مدعی قهرمانی باشیم؟ تیم ما تلاش خود را برای قهرمانی می‌کند اما خواهش می‌کنم روی تیم ما فشار ایجاد نکنید.

نکونام با بیان اینکه در تیم استقلال تنها است گفت: الان می‌خواهم به فرودگاه بروم، خودم و مدیر تیم تنها هستیم یک نفر با ما نیست. هر تیمی پنج نفر کنارش است اما تیم ما تنهاست و فردا کسی از من توقع نداشته باشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال با برتری یک بر صفر آبی های پایتخت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار