تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۱۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت شبکه برق خوزستان کاملا پایدار است

 سخنگوی شرکت توزیع برق خوزستان با اشاره به وقوع طوفان و گردبادهای عصر چهارشنبه و بروز  برخی نارسایی‌های پراکنده گفت: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد.

‌کامران حدادی   اظهار کرد: در پی وقوع باران شدید و تگرگ، طوفان و گردباد در برخی مناطق استان خوزستان، از جمله شوشتر، رامهرمز، دزفول، رامشیر و شوش، خاموشی‌های پراکنده‌ای در چند نقطه رخ داد و به شبکه برق این مناطق نیز خسارت وارد شد .

وی افزود: بلافاصله با تجهیز و اعزام گروه‌های عملیاتی و واکنش سریع شرکت توزیع برق خوزستان برای عادی سازی شبکه برق، تلاش‌های لازم صورت گرفت و از طریق قدرت مانور شبکه و نصب پایه، مشکل برق این شهرستان‌ها حل شد.

سخنگوی صنعت توزیع برق خوزستان تصریح کرد: در همین رابطه با تلاش‌هایی که در ماه‌های گذشته برای شست و شوی مقره‌ها، خطوط، زدودن گرد و غبار از روی آن ها و تعویض مقره‌ها و ارتقا سطح تاب آوری شبکه در مقابله با بحران ها صورت گرفت، علیرغم شدت بارندگی و تگرگ، شبکه با مشکل و شوک خاصی مواجه نشد و خاموشی‌های پراکنده نیز اکنون مرتفع شده است.

حدادی عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه کاملا عادی است و گزارشی از خاموشی در هیچ نقطه‌ای از استان وجود ندارد.

سخنگوی صنعت توزیع برق خوزستان خاطرنشان کرد: در همین رابطه ضمن پوزش از مردم خوزستان برای هر گونه نارسایی شبکه برق در شب گذشته و صبح امروز این اطمینان داده می‌شود که برای تامین و توزیع برق پایدار از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد شد.

بر اساس این گزارش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دارای بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار