تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۹۱۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون نیمه‌نهایی المپیاد قطب ۱۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود
آزمون نیمه‌نهایی المپیاد قطب ۱۰ در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

 رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری بیست و نهمین آزمون نیمه‌نهایی المپیاد علمی دانشجویی قطب ۱۰ کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

دکتر الهام حویزی امروز (۲۷ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: بیست و نهمین آزمون نیمه‌نهایی المپیاد علمی دانشجویی قطب ۱۰ کشور در رشته‌های علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، علوم زمین، مهندسی مواد و متالورژی، روان‌شناسی، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت، الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی و مهندسی مکانیک برگزار می‌شود.

  وی افزود: این آزمون صبح و عصر ۳۱ فروردین‌ماه در دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی برگزار می‌شود. در این دوره از آزمون، دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۱۲۶ داوطلب است که از این تعداد ۷۴ نفر دختر و ۵۲ نفر پسر هستند.

حویزی گفت: کارت ورود به جلسه، روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در دانشکده اقتصاد توزیع می‌شود و داوطلبان باید نیم ساعت پیش از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حضور یابند و کارت دانشجویی و کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه‌ به بخش‌نامه جدید سازمان سنجش، حضور نیافتن داوطلبان نام‌نویسی شده در آزمون نیمه‌نهایی، موجب محرومیت آنان از حضور در آزمون کشوری می‌شود.

رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از ساعت ۷ صبح روز برگزاری آزمون، اتوبوس‌هایی برای رساندن داوطلبان به حوزه آزمون از در شمالی دانشگاه (بلوار جمهوری) فراهم است. داوطلبان به این نکته توجه داشته باشند که به علت هم‌زمانی آزمون المپیاد با برخی آزمون‌های دیگر، فقط از اتوبوس‌های دانشکده اقتصاد استفاده کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار