تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۹۱۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
"آپاراتچی" با حضور عوامل فیلم در اهواز اکران شد/استقبال مردم از آپاراتچی

  فیلم "آپاراتچی" که بهمن ماه گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است، سه‌شنبه شب با حضور عوامل این فیلم در سینما اکسین این کلانشهر اکران شد.

  فیلم سینمایی "آپاراتچی" ساعت ۲۰ در سینما اکسین اهواز و با حضور قربانعلی طاهری، کارگردان و تورج الوند، بازیگر این فیلم اکران شد.

علاقمندان به این فیلم سینمایی از حدود ۳۰ دقیقه پیش از شروع فیلم در مقابل گیشه سینما اکسین صف گرفتند تا با خرید بلیط پای فیلم مورد علاقه خود بنشینند و علاوه بر این با عوامل فیلم دیدار و گفت‌وگو کنند.

میزان استقبال از این فیلم سینمایی به حدی بود که بخش زیادی از تماشاچیان موفق به خرید بلیط نشدند..

این فیلم سینمایی که پاییز سال گذشته جلوی دوربین رفته بود، دلبستگی‌های یک نقاش ساختمان عاشق سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام به تولید چند فیلم کوتاه موفق شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.

این اثر دارنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه‌ هیات داوران جشنواره فیلم فجر با نگارش حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان برداشتی آزاد از کتاب "آپاراتچی" نوشته روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه ۶۰ شهر تبریز می‌گذرد.

فیلم آپاراتچی محصولی از سازمان سینمایی سوره، بنیاد سینمایی فارابی و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر "ماه" است که با بازیگری تورج الوند، فاطمه مسعودی‌فر و رضا ناجی، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، امید روحانی، وحید مبصری، امین گلستانه، حسین عابدینی، ولی فروتن و علیرضا استادی در چهل و دومین جشنواره فجر به نمایش درآمد.

سایر عوامل فیلم سینمایی «آپاراتچی» عبارتند از مجری طرح: مسعود ملکی مشهور، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، تدوین: ابوذر حیدری، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه: جعفر محمدشاهی، مدیر صدابرداری: داریوش صادق‌پور، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: سیدجلال موسوی، جلوه‌های ویژه بصری: روزبه شمشیری، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، منشی صحنه: سحر غمخوار، طراح پوستر و لوگو: محمد روح الامین و عکاس: پویا شاه‌جهانی.

قربانعلی طاهرفر متولد ۱۳۵۱ تبریز و در حال حاضر عضو شورای بررسی فیلم و فیلمنامه استان است. وی از سال ۱۳۶۱ وارد انجمن سینمای جوان شده و در سال ۱۳۷۲ اولین فیلم خود را با نام «خاک آشنا» ساخته است. طاهرفر در سال ۱۳۷۵ اولین مجموعه تلویزیونی خود را با موضوع کودک و نوجوان، به نام «سحرخیزان کوچک» تولید کرده و «ترمینال غرب»، از جمله آثار اوست که فانوس هفتمین جشنواره عمار را کسب کرده است. همچنین نویسندگی و کارگردانی ۶ فیلم بلند، کارگردانی بیش از ۱۰ فیلم کوتاه و ۸ مجموعه تلویزیونی نیز در کارنامه او به چشم می‌خورد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار