تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۲۹۱۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن است
 

  سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هواداران در کنار تیم باشند زیرا با پرسپولیسی بازی داریم که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

  فراز کمالوند چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران اظهار کرد: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

وی افزود: حریف در شرایط خوبی در جدول به سر می‌برد ولی ما شرایط خوبی در جدول نداریم و با تمامی قوا در برابر پرسپولیس بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد گفت: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

کمالوند افزود: فردا باید سکوها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.

وی بیان کرد: تا پایان بازی‌های لیگ برتر هفت فینال پیش رو داریم و باید در این هفت بازی برای ماندن امتیاز لازم را کسب کنیم.

کمالوند گفت: کار برای ماندن مشکل شده اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.

کمالوند افزود: مردم از عملکرد ۲ بازی گذشته رضایت داشتند و در بازی گذشته ما تیم برتر میدان بودیم اما با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه موجودیت ما همین است و باید از آن بهره بیشتری ببریم گفت: پرسپولیس این روزها آماده‌ترین تیم لیگ است ولی ما انگیزه داریم که از این تیم امتیاز بگیریم.

کمالوند افزود: در وضعیتی قرار داریم که به تک تک امتیازات نیاز داریم زیرا در گذشته غفلت زیادی کردیم و این تیم یک سال در خانه پیروز نشده بود.

وی بیان کرد: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

 

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار