تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۹۱۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهپیمایی مردم خوزستان در حمایت از عملیات وعده صادق؛
غرش در برابر جسارت صهیونیسم جبار

 مردم خوزستان پس از نماز جمعه این هفته اهواز از غرش ایران و پاسخ موشکی به اسرائیل و صهیونیسم جبار، حمایت خود را نشان دادند و آن را اقدامی غرور آفرین عنوان کردند.

 مردم نقاط مختلف استان خوزستان به شکرانه عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم خون‌آشام صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری با حضور در راهپیمایی خرسندی و حمایت خود را از عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل به جهانیان نشان دادند و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردمی از پیر، جوان، زن و مرد، خانواده‌ شهدا و آحاد مختلف با حضور خود اعلام کردند هر گونه اقدامی از سوی اسرائیل نسبت به ایران اسلامی پاسخی کوبنده در برخواهد داشت.

مردم خوزستان همچنین استمرار جنایات رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی را محکوم کردند و از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات پیروزمندانه وعده صادق تشکر کردند.

خفت اسرائیل را شاهد بودیم

الهام امینی یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات موشکی ایران در پاسخ به اقدامات خبیثانه اسرائیل از ۲ جهت موجب خوشحالی ما شد اول اینکه موجب شد تا خفت و خواری اسرائیل را ببینیم و از طرف دیگر باعث شد زنان و کودکان غزه در شب این عملیات احساس آرامش کنند.

مریم صالحی دیگر بانوی شرکت کننده در راهپیمایی عنوان کرد: سال‌های زیادی منتظر چنین لحظه‌ای بودیم که با همت رزمندگان سپاه پاسداران این اتفاق مبارک رقم خورد من به نوبه خود از نیروهای مسلح تشکر می‌کنم.

عملیات وعده صادق؛ انتقام سخت بود

علی بدری که با فرزندان خود در این راهپیمایی حضور یافته است پاسخ موشکی را حرکتی به جا و محکم عنوان و اظهارکرد: این همان انتقام سختی بود که از چند سال پیش منتظر آن بودیم و خدا را شاکریم که بسیار به موقع این انتقام سخت گرفته شد از این که اسرائیل پاسخ وحشی گری خود را گرفت خیلی خوشحالم.

رضا دغاغله دانشجوی رشته مهندسی مکانیک نیز عنوان کرد: اگر امروز شاهد بی آبرو شدن اسرائیل هستیم دلیل حکمی است که رهبر فرزانه انقلاب صادر کردند تا اسرائیل پاسخ مناسب را دریافت کند و بداند با چه کسی طرف است.

وی افزود: از اینکه تحقیر شدن اسرائیل را دیدم احساس قدرت می‌کنم و آرزو دارم این رژیم جعلی هر چه روزدتر از بین برود.

سپاه، دل مردم را شاد کرد

علی‌حسین بدیعی ضمن قدردانی از پاسخ موشکی ایران به حمله به سفارتخانه کشورمان گفت: سپاه پاسداران دل مردم را شاد کرد در این راهپیمایی اعلام می‌کنیم که همیشه پشتیبان فلسطین خواهیم بود و امیدواریم به زودی نابودی اسراییل را ببینیم.

ایران‌دخت زنگنه نیز اظهار کرد: من به عنوان یک مادر وقتی کودکان غزه‌ای را می‌بینم که در شرایط سختی زندگی می‌کنند و حتی نمی‌دانند آیا فردا زنده هستند یا خیر بسیار ناراحت و غمگین می‌شوم.

وی با بیان اینکه اتفاقات غزه دل هر انسانی را به درد می‌آورد، افزود: تنها چیزی که اندکی دل من و دیگر مادران این سرزمین را کمی آرامتر کرد پاسخ موشکی ایران بود امیدوارم اسرائیل از روی کره زمین محو شود و اشغال فلسطین پایان یابد تا لبخند را روی لب مادران و کودکان فلسطینی ببینیم.

دنیا هنوز از قدرت نظامی ایران خبر ندارد

ساسان درویشی با در دست داشتن پارچه نوشته "مرگ بر اسرائیل" گفت: اسرائیل با حمله به سفارتخانه ایران گور خود را کَند و باید بداند که اگر ایران تصمیم بگیرد این رژیم را نابود کند این اتفاق رخ خواهد داد چراکه اسرائیل و تمام دنیا هنوز از قدرت نظامی ایران خبر ندارد.

وی افزود: از سپاه پاسداران به خاطر شجاعت و قدرتی که در پاسخ به جنایت این رژیم به خرج داد تشکر می‌کنم.

بر اساس این گزارش بامداد یکشنبه هفته جاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار