تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۱۷۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع آب شرب با کیفیت در شهرها و روستاهای خوزستان

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: سیاستی که شرکت‌ آبفا در سال 1403 بر مبنای آن حرکت خواهند کرد، از یک‌سو مدیریت برنامه توزیع آب در شهرها و روستاها بوده و از سوی دیگر اجرای طرح‌های مهم آبرسانی و فاضلاب است که در اولویت برنامه‌های کاری آب و فاضلاب استان قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز در جمع معاونین، مشاورین، مدیران شرکت، مدیران ادارت تابعه آبفا استان و مجریان طرح های آب و فاضلاب با اشاره به اینکه اولویت آبفا خوزستان در سال 1403 تعریف پروژه‌های کوتاه مدت با اثرگذاری بالا است، اظهار کرد: در نخستین گام برای هر چه سریع‌تر به ثمر نشستن این طرح‌ها، با انتخاب سه معیار مهم اثر بخشی، زمان بهره‌برداری و بودجه مورد نیاز، باید طرح‌های اولویت‌دار را تعیین و انتخاب کرد. وی در ادامه بیان کرد: در فرایند اولویت بندی، اثر بخش بودن طرح‌ها در سه بعد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی باید مد نظر قرار گیرد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تاکید بر اینکه همیشه در انجام کارها یکسری مشکلات و چالش‌ها وجود دارد، تصریح کرد: باید از فرصت‌ها استفاده کرد تا به سمت شرایط بهبود در هر زمینه‌ای حرکت کنیم.وق مجموعه آبفا را به لحاظ نیروی انسانی و کارشناسی یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌های کشور عنوان کرد و افزود:  همکاران ما به بهترین وجه شرایط و منابع را مدیریت کرده و مشکلات را به فرصت تبدیل می‌کنند.علیدادی از تمامی معاونین، مجریان طرح و مدیران ادارات خواست با روحیه تیم ورک در سال‌جاری در حل چالش‌ها با هم همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه در مجموعه شرکت آبفا باید به رفاهیات پرسنل توجه ویژه داشت، افزود: در ۳ ماه گذشته با انجام اقدامات کوتاه مدت موفق شدیم حقوق آبداران را بروز کنیم.توجه به رفاهیات پرسنل، بروز رسانی پرداخت‌ها، پرداخت مطالبات پرسنل، پرداخت بیمه‌های معوقه از دیگر تاکیدات مدیرعامل آبفا خوزستان در این جلسه بود.
رئیس هیئت مدیره آبفا استان خوزستان در ادامه جلسه با تاکید بر اجرای برنامه‌های کوتاه مدت ضربتی در شهرستان‌ها برای عبور از فصل تابستان گفت: پروژه‌های کوتاه مدت با اثر گذاری بالا تعریف کنیم تا بتوانیم بهره‌برداری مستمر، تاثیرگذار و پایدار داشته باشیم.

علیدادی با اشاره به رعایت خطوط قرمز در توزیع آب شرب پایدار به مردم شریف استان خوزستان اشاره کرد گفت: باید در فرصت کوتاه نقاط چالش برانگیز و نقاطی که در سال‌های گذشته با مشکل مواجه بودند مشخص شوند تا بتوانیم با کمترین مشکل از فصل تابستان عبور کنیم و آب شرب پایدار و باکیفیت را تامین کنیم.

وی خواستار متمرکز نمودن ابزار و ماشین آلات عملیاتی شد و ادامه داد: با این روش می‌توانیم در زمان ایجاد بحران با سرعت عمل بالاتری در کوتاه ترین زمان ممکن وارد عمل شویم.تعریف پروژه‌های توسعه‌ای کوتاه مدت، عدم به‌وجود آوردن تعهدات مالی برای مجموعه، انجام تعمیرات پیشگیرانه دوره‌ای در حین اجرای پروژه، هماهنگ بودن عوامل اجرایی مانند مجریان طرح و مدیران ادارات، سرعت عمل در رفع اتفاقات ناخواسته از جمله مواردي بود که مدیرعامل آبفا خوزستان در جلسه بر آنها تاکید کرد.

ساماندهی وضعیت نیروی انسانی متخصص، عدم توجه به کارهای سفارشی، ساماندهی و به‌روزرسانی ماشین آلات و ابزار عملیاتی و توجه و ساماندهی انشعابات خاص در شهرهای استان از دیگر موارد مطرح شده در جلسه مدیرعامل با معاونین، مدیران ادارت و مجریان طرح آبفا خوزستان بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار