تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۸۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری ۲۵ متهم و محکوم متواری در خرمشهر و دشت‌آزادگان
دستگیری ۲۵ متهم و محکوم متواری در خرمشهر و دشت‌آزادگان

 در عملیات‌های جداگانه پلیس در خرمشهر و دشت آزادگان در مجموع ۲۵ متهم و محکوم متواری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۱۴ متهم متواری و تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

  وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، ۱۴ متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند، گفت: به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

دستگیری محکومان متواری در دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۱ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضایی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی دشت آزادگان قرار گرفت.

 وی با اشاره به دستاوردهای این طرح، افزود: در اجرای این طرح ۲۴ ساعته که از توان و ظرفیت کلانتری‌ها و واحدهای گشت انتظامی استفاده شد ۱۱ محکوم متواری که تحت تعقیب مراجع قضایی بودند، شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار