تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۹۱۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی

 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیاء دم منتهی به صلح و سازش شد.

  حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رییس توسعه حل اختلاف استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۴ ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان رخ می دهد و منجر به قتل یک خانم می شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور مزرعه و همچنین همکاری آباد دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده جهت حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع، که بلافاصله اعضای این شعبه با دعوت و برگزاری جلسات متعددی بین اعضای خانواده، جهت ایجاد صلح و سازش بین آنان تلاش های فراوانی کردند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: خوشبختانه تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از ۴ ماه اولیاء دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند و بین اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط را با صلح و سازش مختومه شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار