تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۹۲۳۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
مسئولان استان نسبت به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی اهتمام ورزند

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مسئولان استان نسبت به انجام کارهای فرهنگی اهتمام بورزند و در این راستا از هیچ چیزی دریغ نکنند.

 عبدالله افراره شهاوند روز یکشنبه در شورای اداری استان که در محل استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: از تلاش همه دستگاه‌ها در سال گذشته تشکر می کنیم و امیدواریم در سال جاری پرقدرت تر ظاهر شوند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز کارگر و تشکر از زحمات این فشر در صنوف مختلف بیان کرد: یکی از مطالبات جدی ما از مسئولان استان توجه بیشتر به قشر کارگر است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به ایام دهه کرامت و ویژه برنامه های این دهه در استان گفت: از تمامی فرمانداران انتظار داریم که در این دهه برنامه‌های فرهنگی ویژه ای در شهرهای استان برگزار کنند.

وی افزود: از همه مدیران استان به دلیل هم‌افزایی و همکاری در برگزاری مناسبت های مختلف فرهنگی تشکر کرده و تقاضا دارم که امسال اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.

شهاوند گفت: آیت الله سیدمحمدعلی جزایری از برکات استان بوده و سال‌های بسیاری در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... فعالیت داشته است لذا به همین مناسبت مراسم بزرگداشت این عالم بزرگوار روز پنجشنبه در اهواز برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار