تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید استاندار خوزستان بر اهمیت برداشتن موانع معیشتی معلمان و کارگران
 
تاکید استاندار خوزستان بر اهمیت برداشتن موانع معیشتی معلمان و کارگران

استاندار خوزستان ضمن گرامیداشت روز معلم و روز کارگر، بر اهمیت برداشتن موانع معیشتی این دو قشر تاکید کرد.

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جلسه شورای اداری استان که امروز (۹ اردیبهشت) برگزار شد، با اشاره به دستور کار جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: شورای اداری امروز به مناسبت روز کارگر و روز معلم، شهادت شهید مطهری و دهه کرامت برگزار شد. در این جلسه ابعاد و مسیرهای مختلفی که ما و فرهنگیان می توانیم به عنوان ادامه دهنده راه شهید مطهری باشیم، بررسی شد. همچنین کارگران حق عظیمی بر گردن ما دارند و کارهای زیادی انجام داده‌اند. به این منظور موانع سر راه معیشت قشر کارگری به بحث گذاشته شد.

 وی ادامه داد: موارد امنیتی استان نیز در این جلسه بیان شد. همچنین اقدامات ستاد گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س)، در استان تشریح و مقرر شد که در دهه کرامت، یک روز زیارتی برای استان خوزستان در حرم امام رضا (ع) با برگزاری مراسم مداحی و سخنرانی در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان گفت: در ادامه نماینده کارگران که به عنوان کارگر نمونه کشوری به نمایندگی از جامعه کارگری، همچنین یک معلم نمونه کشوری به نمایندگی از آموزش و پرورش استان مطالبات خود را مورد بحث قرار دادند. این کار نویی است که مدیران صحبت نکنند، بلکه معلمان و کارگران که حق بزرگی بر گردن ما دارند، مستقیما با مدیران مطالبات خود را در میان بگذارند که خوشبختانه مورد استقبال همگی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در پایان جلسه نیز در ارتباط با کارها و فعالیت‌هایی که باید در سال جدید استان خوزستان انجام شود، بحث شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار