تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۴۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد اکسین خوزستان تنها تولیدکننده ورق های فولادی لوله سازی در کشور
رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت تنها تولیدکننده ورق های فولادی لوله سازی(API) در کشور و بازیگر تعیین کننده در تامین این محصول راهبردی در ایران و جهان است.
 

 

 
فولاد اکسین خوزستان تنها تولیدکننده ورق های فولادی API در کشور
 محمد خزامی با اشاره به موضوع صادرات محصولات شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌‎های فولادی API در کشور، بازیگر تعیین‌کننده‌ای در تامین این محصول راهبردی در بازار‌های ایران و جهان است.
 
وی با بیان اینکه ورق‌های API محصولی راهبردی و غیرقابل جایگزین در توسعه زیرساخت‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی محسوب می‌شود، افزود: این ورق‌ها از خواص مقاومت مناسبی در مقابل عوامل بیرونی مانند خوردگی و شکستگی برخوردار هستند، به همین دلیل جایگاه بسیار ویژه‌ای در صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.
 
خزامی ادامه داد: نقش‌آفرینی شرکت فولاد اکسین خوزستان در تامین این ورق فولادی برای توسعه زیرساخت‌های نفت و گاز کشور به خصوص طرح خط انتقال نفت گوره به جاسک و همچنین رشد روزافزون صادرات ورق‌های فولادی عریض و کسب سهم این شرکت از بازار‌های کشور‌های اروپای غربی، حاشیه خلیج فارس و آسیای میانه خود مهر تاییدی بر سطوح بالای کیفیت محصول و ظرفیت‌های این شرکت در تامین ورق‌های فولادی عریض است.
 
رئیس صادرات شرکت فولاد اکسین خوزستان با تاکید بر جایگاه ویژه این شرکت در تامین این ورق‌ها، گفت: بدون شک شرکت فولاد اکسین خوزستان، با توجه به مسیر و روند رشد تولید و فروشی که در ماه‌های اخیر در پی گرفته است، در آینده‌ای نزدیک بازار‌های صادراتی خود را در سایر کشور‌ها نیز توسعه خواهد داد.  
 
وی می‌گوید: در این رابطه شرکت فولاد اکسین خوزستان به شکلی پررنگ و قدرتمند در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو) حضور یافته است تا به این ترتیب ضمن تشریح و معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خود در سطح کشور، منطقه و حتی جهان، زمینه مناسبی را برای معرفی محصولات، توسعه بازار‌های بین‌المللی، نقش‌آفرینی در تامین نیاز مصرف کنندگان ورق‌های فولادی عریض و کسب سهم بیشتر از بازار کشور‌ها به ویژه کشور‌های اروپایی و در انتها صادرات محصولات خود ایجاد کند.  
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار