تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۲۹۲۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر تعاون: همه مدیران در برابر کارگران مسئول هستند

  معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه ما، مسئولان جمهوری اسلامی کارگر ملت هستیم، ملتی که هر چقدر برای خدمت به آن تلاش کنیم باز هم کوتاهی داریم.

 ، سید محمدرضا حسینی چهارشنبه همزمان با روز جهانی کار و کارگر در بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز در بیان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد که قدردان این ملت باشیم و تا زمانی که در جایگاه خدمت هستیم، صادقانه و خالصانه از تمام ظرفیت‌های خود استفاده و به این ملت خدمت کنیم.

کارگر، ضعیف نیست

وی اظهار کرد: دشمنان از تلاش و فعالیت کارگران‌ می‌ترسند پس این قشر ضعیف نیست بلکه قوی است و طبیعی است در این مسیر، دشمن ما را تحریم هم می‌کند.

حسینی ادامه داد: با تلاش کارگران این سرزمین برای پیشرفت و آبادانی کشور در برابر ظلم و ستم مستکبران دنیا می‌ایستیم .

وی خاطرنشان کرد: مسئولان و مدیران کارگر هستند و کارفرمای ما ملت است و باید همواره در حال خدمت به مردم باشیم.

بیشتر بخوانید

  • رفع دغدغه‌های معیشتی و امنیت شغلی کارگران گروه ملی در اولویت قرار گیرد

  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قراردادهای یک ماهه کارگری

  • دستگاه قضا از بیکارشدن بیش از ۲۶ هزار کارگر در خوزستان جلوگیری کرد

حسینی گفت: مقام کارگر بسیار ارزشمند و والا است ، اگر مدیران و مسئولان رضایت مردم را جلب کنند می‌توان گفت به مقام کارگری نائل شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارو کارگر در نظام و مکتب اسلامی جایگاه بالایی دارد و دشمنان تلاش دارند تا کارگران در ایران را ضعیف جلوه دهند در حالی که از توان و قدرت آن‌ها هراس دارند.

معاون وزیر تعاون: همه مدیران در برابر کارگران مسئول هستند

حسینی افزود: کارگری که از امکانات و بضاعتی که دارد برای تولید و پیشرفت کشور استفاده می‌کند بر مدیر و یا مسئولی که کم کاری می‌کند ارزش بسیار بالاتری دارد.

این مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارگران باید قدر و جایگاه واقعی خود را بدانند.

وی تاکید کرد: از این جایگاه ادای احترام و تواضع به تمام کارگران می‌کنم که با حداقل امکانات و بضاعت در خط مقدم مبارزه با نظام استکباری شبانه روز فعالیت دارند.

حسینی افزود: کارگر و فعالیت آن در نظام اسلامی دارای ارج و اهمیت بالایی است و همواره مورد توجه و احترام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: کارگران لوله سازی اهواز محصولی را تولید می‌کنند که بواسطه تولید این محصول نیاز کشور از واردات این کالا بی‌نیاز می‌کند.

کارگران سربازان خط مقدم در جنگ نابرابر اقتصادی مقابل دشمن هستند

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران در بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: کارگران سربازان خط مقدم در جنگ نابرابر اقتصادی مقابل دشمن هستند.

محمد رضا دانیاری افزود: شرکت لوله سازی اهواز، اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله‌های فولادی انتقال نفت، گاز و آب در خاورمیانه است.

وی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمان سال و سیاست‌های صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی، راهبردهای مدیریتی در حوزه افزایش تولید و ورود به بازارهای صادراتی برای نخستین بار در تاریخ لوله‌سازی اهواز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل لوله سازی اهواز گفت: شرکت لوله‌سازی اهواز کامل‌ترین پرتفوی محصولات را در مقایسه با رقبا به لحاظ تنوع در حوزه ساخت و پوشش دارد و افتخارات بسیار درخشانی در تاریخ بیش از نیم قرن خود کسب کرده است.

تولید لوله مورد نیاز طرح خط انتقال اهواز به گوره تا یک ماه آینده

دانیاری اظهارکرد: طرح‌های بسیار مختلفی در حوزه گاز اعم از توتال، آجیپ، آغاردالان و خط راهبردی انتقال گوره به جاسک انجام شده و در طرح اهواز به گوره تولید لوله ۴۲ اینچ قطعی شده که تولید آن تا یک ماه آینده در شرکت آغاز خواهد شد.

وی افزود: در عرصه جنگ اقتصادی نابرابر از طرف تمام کشورهای معاندی که چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، قرار داریم و کارگران سربازان خط مقدم این‌کارزار هستند.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز گفت: موارد مختلفی در حوزه تقویت معیشت کارگر، ارتقای امکانات و برنامه های رفاهی، اصلاحات حقوق و دستمزد در دستور کار این شرکت است.

وی افزود: امید است نسل امروز فعال در شرکت لوله‌سازی ادامه دهنده‌ی مسیر تولید در نسل‌های دیروز شرکت باشند و همچنان بتوانند باعث اعتلای نام ایران اسلامی و شرکت لوله سازی اهواز باشند.

 مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت لوله سازی اهواز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات شهید فخری زاده برگزار شد.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۷۹۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی و چهار میلیون متر مربع پوشش (لوله) از جمله بزرگترین تولیدکننده‌های لوله در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت لوله‌سازی اهواز، در جریان فرآیند تولید در این مجموعه صنعتی و تولیدی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار