تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت پرورشی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد
تلاش برای جذب همه کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان
تلاش برای جذب همه کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستانمدرسه عشایری در خوزستان

  سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: وظیفه دستگاه‌های متولی این است که شرایط تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کنند اما گاهی مشکلاتی وجود دارد که از دست آموزش و پرورش و نهادهای دیگر خارج است با این حال باید نهایت تلاش برای جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل انجام شود.

علی محسنی‌نسب در جشن بازگشت حدود ۵۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش که امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه) در مجتمع آموزشی، اداری و فرهنگی طلاییه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برخی مشکلات مانع تحصیل برخی کودکان شده بود اما به هر شکلی باید این کودکان شناسایی می‌شدند و به تحصیل بازمی‌گشتند. این کودکان استعدادهای خدادادی دارند و اگر به چرخه آموزش و تعلیم برگردند، تاثیرگذاری زیادی در پیشرفت علمی کشور دارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وظیفه دستگاه‌های متولی این است که شرایط تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کنند اما گاهی مشکلاتی وجود دارد که از دست آموزش و پرورش و نهادهای دیگر خارج است با این حال باید نهایت تلاش برای جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل انجام شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: شناسایی و بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزش برای دیگر متولیان بسیار مهم است. این برنامه آغازی برای جذب همه بازماندگان تحصیل است و امیداریم این مهم اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: همه تلاش‌ها برای این است که حتی یک بازمانده از تحصیل هم نداشته باشیم اما ممکن است مشکلاتی مانع از انجام این کار شود و نتیجه صد درصد محقق نشود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار