تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۹۲۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قاتل فراری در خرمشهر دستگیر شد

 فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری قاتل در عملیات منسجم پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ نجم الدین سهرابی سه‌شنبه اظهار کرد: اردیبهشت سال جاری در پی وقوع نزاع دسته جمعی منجر به تیراندازی در شهرستان آبادان، یک نفر به‌ قتل رسید که دستگیری قاتل و عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه موفق شدند با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل و هفت نفر از عاملان درگیری اقدام کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف سلاح شکاری به کار رفته در قتل از مخفیگاه قاتل، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از بازداشت ۱۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در راستای طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح آرامش در جهت برخورد با سارقان برخورده فروشان مواد مخدر در منطقه ذوالفقاری این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند ،موفق شدند؛ چهار سارق منزل، ۲ سارق سیم برق و چهار خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاه‌ها دستگیر کردند.

ایشان تصریح کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری غیر مجاز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۸ قبضه سلاح سرد چندین بسته مواد مخدر، ابزارآلات برقی شامل سه عدد دلیل برقی و یک عدد قیچی مخصوص برش سیم برق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از پلمپ یکباب کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در منطقه ذوالفقاری خبر داد و در خاتمه گفت علیه متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار