تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۲۹۲۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۹۵۲ هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.

امید جهان نژادیان  با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار کرد: پس از بارندگی‌های اخیر وارد فاز دوم خرید محصول گندم شده‌ایم و تا به امروز بیش از ۹۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است .

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری می‌شود و این میزان در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

جهان نژادیان با اشاره به اینکه سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد و همچنین کارخانجات آرد در استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و گندم کشاورزان را دریافت می‌کنند، عنوان کرد: تمام نیروها اعم از شرکت غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی به صورت شبانه‌روزی جهت صیانت از دسترنج کشاورزان استان در حال فعالیت هستند و تلاش ما این است در اسرع وقت گندم دریافتی از کشاورزان استان به سیلوهای استاندارد منتقل شود.

وی افزود: همه اطلاعات خرید از کشاورزان در سامانه سیفا ثبت می‌شود و با پیگیری‌های به عمل آمده انتظار می‌رود مطالبات کشاورزان استان هفته آینده پرداخت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان یادآور شد: در سال زراعی گذشته خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار