تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۹۲۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار چمن مصنوعی در اندیمشک به بهره برداری رسید

 چهار زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در بخش الوار گرمسیری اندیمشک روز پنجشنبه به بهره برداری رسید.

فرماندار اندیمشک  هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

یوسف زمانی اصل بیان کرد: این زمین‌های چمن مصنوعی در شهر بیدروبه و روستاهای کلگدره، تاک آب و مازو قرار دارند که با بهره برداری از آنها، امکان توسعه فعالیت‌های ورزشی و همچنین دسترسی اهالی و جوانان این مناطق به به زیرساخت ورزشی استاندارد فراهم شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقا است، افزود: هشت زمین چمن مصنوعی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

 اواخر فروردین امسال نیز چهار زمین چمن مصنوعی در شهرهای آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک به بهره برداری رسید.

تکمیل پیست موتورسواری به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان از دیگر طرح‌هایی است که پس از چندین سال توقف، با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت اواخر فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار