تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۹۳۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس جهاد کشاورزی خوزستان:
ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود
ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

 رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ایجاد اتحاد و انسجام ملی در پی شهادت رییس جمهور شهید، ‌آخرین و بزرگترین خدمت آیت الله رییسی به ایران و نظام اسلامی است که با شهادت وی در کشور رقم خورد.

 مجید نبی پور چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای خدمت و پنجمین یادواره ۲۸ شهید و پیشکسوتان سنگرساز بی سنگر دزفول در سالن نشست‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهر تاکید کرد: کشوری که ولایت فقیه دارد از سختی‌ها هراسی ندارد.

وی با تسلیت ضایعه بزرگ شهادت رییس جمهور خدوم و همراهانش افزود: شهادت رییس جمهور، چراغ راهی برای تمام مسوولان و دستگاه‌های اجرایی برای خدمت شبانه روزی به مردم است.

ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

اقدام های جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس بی بدیل است

عضو کمیسیون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی و مدیر عامل شرکت جهاد نصر کوثر نیز در این نشست با تشریح نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی با وجود این که تشکیلاتی نظامی نبود ولی با حضور پررنگ در مهندسی جنگ،‌ نقش بی بدیلی در دفاع مقدس ایفا کرد.

سردار یدالله گلابکش، حضور فعال در جبهه‌های نبرد را یکی از جلوه‌های نقش آفرینی جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: گردان‌های مهندسی جهاد طیف وسیعی از مسوولیت از احداث جاده، پل، سنگر و بیمارستان‌های صحرایی قبل، ‌حین و بعد از عملیات را در دوران دفاع مقدس به عهده داشتند.

وی حل نیازهای فنی و مهندسی جبهه‌های جنگ را از جمله ماموریت‌های جهادگران سازندگی دانست و گفت: طراحی و ساخت تجهیزات مهندسی مورد نیاز جبهه‌های نبرد از جمله احداث ده‌ها پل شناور از جمله دستاوردهای بی بدیل جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس است.

عضو کمیسیون امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی افزود: احداث پل لوله ای بعثت بر روی رودخانه خروشان اروند طی ۶ ماه، بزرگترین و بی نظیرترین پل شناور احداث شده توسط جهاد در دفاع مقدس بود.

ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

خدمت به مردم یکی از ارکان سبک زندگی شهداست

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در این آیین با بیان این که اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای همگانی است گفت: بندگی، شب زنده داری و همچنین انس و خلوت با خدا عروج ملکوتی برای رسیدن به قله‌های رفیع را برای انسان رقم می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر رجب پور افزود: سبک زندگی شهدا تکیه بر معنویت، ‌اطاعت از خدا، پیروی از ولایت و دستگیری از مردم دارد و عمل به این سبک زندگی انسان ساز است.

ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

تا جان در بدن داریم راه رییس جمهور شهید را ادامه می‌دهیم

مدیر جهاد کشاورزی دزفول هم با تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد گفت: خادمان مردم در دستگاه‌های دولتی ادامه دهنده راه شهدای خدمت خواهند بود.

بهروز قمرزاده افزود: به عنوان خادمان مردم در دستگاه‌های دولتی، با رییس جمهور شهید عهد می‌بندیم تا جان در بدن داریم، راه او در خدمت به مردم را ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مدیریت جهاد کشاورزی دزفول در دوران دفاع مقدس ۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

۵۴۰ هزار نفر از جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس به جبهه اعزام شدند که از این تعداد، سه هزار و ۴۰۰ نفر شهید، ۲۴ هزار جانباز و هزار و ۸۱ آزاده شدند.

 

ایجاد انسجام ملی آخرین خدمت شهید آیت الله رییسی به ایران بود

در حاشیه این آیین، برای گرامیداشت خادم الرضا(ع) آیت الله شهید ابراهیم رییسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد حجله ای برپا شد.

چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار