تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۹۳۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ادای دین به شهید رئیسی است
مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ادای دین به شهید رئیسی است

فرماندار شوش با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ادای دین به شهید خدمت آیت الله رئیسی است.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رییسی در جمع عشایر و بزرگان طوایف بخش فتح المبین شوش افزود: کمتر از ۵۰ روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اصول قانون اساسی برگزار می شود که فراهم کردن مقدمات برگزاری این انتخابات در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همه در قبال خون شهید آیت الله رئیسی مسوولیت داریم ادامه داد: مسوولیت مدیران و دستگاه های اجرایی در قبال خون شهدا خدمت شبانه روزی به مردم و مسوولیت مردم، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد شایسته برای جایگزینی آیت الله رئیسی است.

فرماندار شوش افزود: همانگونه که شهرستان شوش در همه انتخابات های گذشته یکی از بالاترین آمارهای مشارکت را به ثبت رسانده است، باید این مهم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز تکرار شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ادای دین به شهید رئیسی است

مردم در همه صحنه ها پشتیبانی خود از نظام اسلامی را نشان دادند

فرماندار شوش با بیان اینکه برنامه های متعددی به طور خودجوش برای گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی در شوش در حال برگزاری است، گفت: مردم در صحنه های خطیر انقلاب، پشتیبانی خود از نظام مقدس اسلامی را نشان دادند.

حویزه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در دیپلماسی عمومی، هژمونی پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در دنیا از بین برده است، افزود: اقتدار نظام اسلامی متکی بر مردم است و نظام اسلامی به پشتوانه حمایت های مردمی در برابر ابرقدرت های دنیا ایستاده است.

وی آیت الله رئیسی را الگوی آزادگی و خدمت رسانی دانست و ادامه داد: آیت الله رئیسی شخصیتی خدوم، پرکار و انقلابی بود که تا پای جان برای خدمت به مردم تلاش کرد و شادی صهیونیست های غاصب از شهادت این شخصیت کم نظیر، نشان از حقانیت او است.

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ادای دین به شهید رئیسی است

علم خدمت به مردم در نظام اسلامی هرگز بر زمین نخواهد افتاد

فرماندار شوش با بیان اینکه علم خدمت به مردم در نظام اسلامی هرگز بر زمین نخواهد افتاد گفت: آرامش کنونی مرهون خون شهدا است.

وی شهادت آیت الله رئیسی را عامل انسجام داخلی دانست و افزود: همانگونه که سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود، خدمات صادقانه و مخلصانه آیت الله رئیسی نیز مکتب خدمت به مردم است.

حویزه با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی موجب تلاش مضاعف تمام مسوولان و دستگاه های دولت در خدمت به مردم خواهد شد،گفت: دغدغه رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم تا پای جان بود و همه دستگاه ها و مسوولان شهرستان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: کارهای بزرگی به دست آیت الله رئیسی در کشور و شهرستان آغاز شد که تکمیل این طرح ها با انگیزه مضاعف دنبال می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار