تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۲۹۳۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول :آیت الله رییسی لایق شهادت بود
امام جمعه دزفول :آیت الله رییسی لایق شهادت بود

  امام جمعه دزفول با بیان اینکه پس از واجبات، هیچ عملی بالاتر از خدمت به مردم نیست گفت: آیت الله رییسی عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد و این اخلاص و عمل صالح او را لایق شهادت کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور پنجشنبه شب در آیین شام غریبان شهدای خدمت در کنار مزار شهدای گمنام باغ موزه دفاع مقدس دزفول با بیان اینکه شرط شهید شدن، شهید بودن است ادامه داد: شهادت فنا شدن در خداست و کسی که می خواهد به این فوض عظیم نائل شود، باید حیات و عمل او نیز فنای در خدا و برای جلب رضایت خدا باشد.

وی افزود: کسی که با خداوند پیوند بخورد خدایی می شود و چنین فردی لایق شهادت می شود و آیت الله رییسی کسی بود که به دلیل حرکت در مسیر اطاعت و جلب رضایت خدا و کمک به خلق خدا لایق شهادت شد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه آیت الله رییسی فنای در خدمت به مردم و بندگی خدا بود اظهار کرد: آیت الله رییسی سر تا سر حیات پربرکت خود را صرف خدمت به مردم کرد و در این راه جان خود را تقدیم کرد.

وی ادامه داد: باور و اعتماد به خدا و حرکت در مسیر جلب رضایت خدا ویژگی ممتاز رییس جمهور شهید است.

 آیت الله سید ابراهیم رییسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همه همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر آیت الله شهید ابراهیم رییسی با حضور میلیون ها نفر پس از تشییع در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد پنجشنبه سوم خردادماه در جوار حرم امام رئوف (ع) آرام ‌گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار