تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۵۴۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد
نظارت بر کمپ‌های اعتیاد در شادگان
فرماندار شادگان از ساماندهی و نظارت بر کمپ‌های اعتیاد به‌عنوان یکی از اولویت‌های فرمانداری این شهرستان خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان و نهادهای متولی مبارزه با مواد مخدر برای مقابله با این بلای خانمان سوز تاکید کرد و افزود: دشمنان انقلاب و کشور با اشاعه و گسترش اعتیاد در جامعه اعتقادات و باورهای دینی، فرهنگی و اقتدار ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند.

وی موضوع مبارزه با مواد مخدر و کاهش تعداد معتادان در کشور را نیازمند همدلی مسئولان و همکاری بیش از پیش نهادهای مسوول به‌ویژه نهادهای فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: تمام سازمان‌ها و نهادهای دولتی و فرهنگی باید مسئله مبارزه با مواد مخدر را از مهمترین وظایف سازمانی و اداری خود بدانند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر زمینه بروز بسیاری از ناهنجاری‌های دینی و اجتماعی است، ادامه داد: خانواده‌ها به‌عنوان مهم‌ترین و حساس‌ترین رکن جامعه تلاش کنند که آموزش‌های لازم برای روبرو شدن با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی را فرا گرفته و خود را در برابر تهدیدات مصون‌سازند.

وی در پایان گفت: باید با این معضل از طریق کارهای فرهنگی و تبیین حرمت مصرف و خرید و فروش و مضرات دینی و بدنی و به دنبال آن طلاق و فروپاشی خانواده‌ها و اثرات سوء مواد مخدر را در جامعه تبیین و برای درمان آن برنامه ریزی کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار