تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۸۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از پنج سال انتظار ؛
افتتاح پارک بانوان اهواز باز هم به تاخیر افتاد
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز از به تاخیر افتادن دوباره افتتاح پارک بانوان اهواز و موکول شدن بهره برداری از آن به سال آینده خبر داد.

سید سعید باب المراد با بیان اینکه افتتاح پارک بانوان اهواز باز هم به تاخیر افتاد و بهره برداری از این پروژه پنج ساله به سال آینده موکول شد، گفت:  پروژه احداث پارک بانوان اهواز از سال 87 مطرح شده است اما با موانع بسیاری روبرو شد. این پروژه که از یک سال پیش به شهرداری اهواز واگذار شده بود قرار بود تا پایان امسال به بهره برداری برسد اما این وعده نیز تحقق نیافت.

وی با اشاره به اینکه پروژه نخستین پارک بانوان اهواز از اوایل امسال آغاز شده است و در زمینی به مساحت هفت هکتار در بلوار گلستان جانمایی شده است، اظهار کرد: طراحی پارک و نصب دو سوله به اتمام رسیده است. یکی از این سوله ها به استخر، آب درمانی و تفریحات آبی اختصاص می یابد و سوله دیگر نیز مخصوص بازی های توپی اعم از والیبال، بسکتبال و... است.

 مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز اضافه کرد: ساختمان های جانبی سوله ها، دیوارکشی محوطه و پارکینگ با ظرفیت 15 خودرو احداث شده و آسفالت معابر در حال انجام است.

به گفته وی، مکانی برای دوچرخه سواری و پیاده روی، زمین تنیس روباز، محل هایی به عنوان نشیمن، پارکینگ، آب نما و ایست نوش های مکانیزه از دیگر امکاناتی است که برای این پارک پیش بینی شده است.

باب المراد خاطرنشان کرد: فقط تجهیز سوله ها باقی مانده که قرار است برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه تصمیم گیری شود که در این صورت پارک تا یکی دو ماه آینده به اتمام می رسد.

برآورد اولیه ساخت پارک بانوان اهواز شش میلیارد تومان و زمان افتتاح آن پایان 92 اعلام شده بود.

نخستین پارک بانوان کشور در سال 81 در بروجرد ساخته شد. زنان پایتخت هم سال 87 صاحب پارک شدند. اما تلاش برای اجرای پروژه پارک بانوان در اهواز از سال 87 حتی با وجود اختصاص اعتبار ناکام مانده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
0
بانوان اهواز خيلي وقته كه منتظر افتتاح اين پارك هستند،اميدواريم زودتر به بهره برداري برسه
:
:
:
آخرین اخبار