تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۸۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ناحیه دزفول خبر داد ؛
اعزام خانواده‌های شهدای دزفول به یادمان شهدای هویزه
فرمانده سپاه ناحیه دزفول از اعزام خانواده‌های شهدای این شهرستان به یادمان شهدای هویزه خبر داد.

عبدالامیر محتشمی‌راد امروز از اعزام خانواده‌های شهدای این شهرستان به یادمان شهدای هویزه خبر داد و اظهار کرد: نماز جماعت، گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی و مداحی نیز از دیگر برنامه‌های این اردو است.

وی ابراز داشت: مسئولان باید با شناساندن و برجسته‌ کردن نام و یاد شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جنگ نرم و جنگ سخت ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در گرو انتقال و حفظ ارزش‌های اصیل فرهنگ اصیل اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف دشمن گرفتن روحیه اسلامی از جوانان ماست افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری کامل و بهره‌گیری از ارزش‌های دفاع مقدس، فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری توانسته است استقلال خود را حفظ کند.

وی تصریح کرد: حفاظت از دستاوردهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و بازگو کردن رشادت‌‌ها و ایثارگری‌‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل، نسل‌‌های آینده را در برابر مشکلات و سختی‌ها مقاوم‌‌تر پرورش می‌دهد.

محتشمی‌راد، ایثار و شهادت را نیاز همیشگی جامعه دانست و یادآور شد: شناسایی لایه‌‌های استکبار که مقام معظم رهبری بر تجهیز افسران جنگ نرم (جوانان) به آن‌ها تاکید داشته اند تنها در سایه الگوگیری از شهدای والامقام امکان‌پذیر است.

وی در همین راستا نیز به وصیت‌نامه شهدا اشاره کرد و ادامه داد: امام خمینی (ره) تفکر در وصیت‌نامه شهدا را از 50 سال عبادت با ارزش‌‌تر دانسته‌‌اند و رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده «زمانی که یک جوان وارد جبهه می ‌شود، دلبستگی‌‌هایش کاهش و به نهایت وارستگی می‌‌رسد.»

فرمانده سپاه ناحیه دزفول، شهدا را الگوها، ارزش‌ها و داشته‌های تمام‌نشدنی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با خون سرخ و پاک شهدا آبیاری شد و مطلوب است از ظرفیت وجودی شهدا به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در پایان توضیح داد داد: شهدا با نثار خونشان از دین اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرده که آحاد جامعه نیز باید قدردان و پاسدار خون شهدا باشند و در مسیر شهدا حرکت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار