تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۹۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:
خدمت به خانواده‌های شهدا وظیفه‌ای انکارناپذیر
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان در جامعه اسلامی را وظیفه‌ای انکارناپذیر عنوان کرد.

جاسم صفات صبح امروز در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا افتخار بزرگی است که خداوند نصیب ما کرد.

وی افزود: همه ما باید در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران کارهای خود را به قصد قرب الهی انجام دهیم و به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان خدمت کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان در جامعه اسلامی را وظیفه‌ای انکارناپذیر عنوان کرد و گفت: این افتخار بزرگ نصیب ما شد که در جامعه اسلامی خدمت به این اقشار گرامی و معظم را انجام دهیم.

همچنین به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گلزار شهدای اهواز غبار روبی و عطرافشانی کردند.

مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اهواز امروز و در آستانه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در 22 اسفند سال 1358، به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد صورت پذیرفت.

در این آیین معنوی زیارت عاشورای حسینی به یاد شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با صدای دلنشین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرائت شد.

مراسم معنوی غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای اهواز جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

همچنین در این مراسم جاسم صفات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، جمعی از معاونان اداره کل نیز حضور داشتند و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

روسا و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک و 2 اهواز نیز با حضور در گلزار شهدای اهواز در آیین غبار روبی و عطرافشانی این گلزار حضور یافتند.

همچنین مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام اهواز گلزار شهدای این کلانشهر با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شد.

یادمان شهدای گمنام در قطعه یک گلزار شهدای اهواز و در کنار مزار نورانی شهدای فتح‌المبین از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ساخته شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار