تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۲۷۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد ؛
کشف 206 کیلوگرم تریاک در اهواز
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 206 کیلوگرم تریاک از دو منزل مسکونی در اهواز خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر به کار بسته است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین علل موفقیت پلیس در شناسایی و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر همکاری مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته ماموران ویژه  مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت گسترده دو تن از عناصر اصلی و بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در کلانشهر اهواز با خبر شده و اقدامات ویژه‌ای برای شناسایی و انهدام مکان فعالیت آنها صورت گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: با حضور و پیگیری ماموران پلیس، شناسایی دقیق محل فعالیت‌های آنها در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار اسحاقی افزود: هر دو مکان فعالیت این افراد که در منطقه حومه شهر واقع شده بود، به طور کامل در تیررس ماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو عامل اصلی و یک نفر همدست آنها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از محل فعالیت تبهکاران 206 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر مواد مخدر، سه دستگاه خودروی سواری که برای جابجایی مواد مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف شدند.

سردار اسحاقی از تلاش جدی پلیس برای برخورد قاطع با باندهای توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در ریشه کن کردن عاملان توزیع و عرضه مواد مخدر که جوانان را نشان گرفته است، هیچ تسامح و تسهالی نخواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار