تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی هندیجان خبر داد ؛
کشف 45 کیلوگرم تریاک در هندیجان
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از کشف بیش از 45 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

علی رئوفی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله این شهرستان با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری در محور دیلم به هندیجان به یک دستگاه خودرو پیکان وانت با دو نفر سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی تخصصی از خودرو موفق شدند 32 کیلو و 780 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان همچنین به یک عملیات پلیسی دیگر اشاره کرد و گفت: مأموران در ایست بازرسی امامزاده عبدالله حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت که خلاف جهت در حال حرکت بود مشکوک شده و به راکب آن دستور توقف دادند.

رئوفی ادامه داد: راکب این موتورسیکلت به دستور ایست پلیس توجه نکرده که با تلاش مأموران این فرماندهی موتورسیکلت مذکور متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این موتورسیکلت 12 کیلو و 710 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول یادآور شد: متهمان این دو پرونده پس از تکمیل بازجویی، به همراه مواد مکشوفه و مستندات قانونی به دستگاه قضایی تحویل شدند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار