تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۶۴۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در دو روز گذشته 17 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

اکبر کروندی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام کارهای پلیسی و اطلاعاتی از انجام یک معامله مواد مخدر توسط قاچاقچیان اطلاع پیدا کرده و به موقع وارد عمل شده و توانستند در یک عملیات تعقیب و گریز آن‌ها را دستگیر کنند.

وی افزود: قاچاقچیان، مواد را در هنگام تعقیب و گریز به بیرون خودرو پرتاب کردند که مأموران با کشف مواد، چهار نفر را دستگیر کرده و با تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در دو روز گذشته 17 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کروندی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این نیرو در شهرستان برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تشدید شده و این حجم از کشفیات نیز نشان از همین مسئله دارد.

وی تصریح کرد: گلوگاه پل زال به عنوان ورودی شمالی استان خوزستان و همچنین تردد وسیله نقیله‌های عبوری از این محور به طور جدی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور جلوگیری از ورود قاچاقچیان کنترل و رصد می‌شود.

شهرستان اندیمشک به دلیل قرار داشتن در ورودی شمالی استان خوزستان یکی از محورهای ترانزیت مواد مخدر به استان‌های جنوب کشور به شمار می‌رود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار