تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۴۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انهدام 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:از ابتدای امسال تاکنون شش باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و منهدم گردید.

سرهنگ اکبر کروندی امروز سه شنبه با تشریح عملکرد و تقدیر از تلاش گران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اندیمشک افزود: در همین رابطه 48 نفر از ایادی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس مواد مخدر شهرستان اندیمشک تا مرز شهادت با قاچاقچیان پیش رفته اند افزود: در مجموع از این افراد 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله تریاک و شیشه کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در بحث مواد مخدر در شش ماه دوم سال 92 گفت: شانزده باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز در نیمه دوم سال 92 منهدم شده که 164 نفر از جمله 2 زن نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شد.

سرهنگ کروندی افزود: از این افراد 58 کیلو گرم مواد مخدر شامل 11 کیلوگرم تریاک، 35 کیلوگرم هروئین و 12 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف و ضبط گردید.

وی اتصال شهرستان اندیمشک به عنوان ورودی خوزستان به سه استان و نیز وجود جاده ترانزیتی را از جمله عوامل مهم در تردد قاچاقچیان از مناطق مختلف کشور در این محور ذکر کرد.

وی با بیان اینکه پاسگاه های بابک و کوی لور بیشترین آمار مبارزه با مواد مخدر و دستگیری ها را داشته اند یادآور شد: از دستگاه قضایی تقاضا شده با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد شدیدتری صورت گیرد ضمن اینکه همکاری و تعامل مردم با ناجا در این راستا بسیار موثر و راهگشاست.

فرمانده پلیس شهرستان در ارتباط با کمک به معتادان در زمینه رهایی از دام اعتیاد گفت: کمیته های مختلفی از جمله کمیته درمان، با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فعال کرده و علاوه بر نظارت بر کمپ های موجود ترک اعتیاد ،برای کمپ های فاقد مجوز نیز که فعالیت مناسبی دارند مجوز صادر می شود.

وی افزود:در زمینه آگاهی بخشی به نسل جوان در رابطه با زیان های مواد مخدر نیز معاونت فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش فعال شده است و از طریق این نهاد، آموزش های لازم به دانش آموزان مقاطع مختلف ارائه می گردد.

وی همچنین از پلمپ چهار قلیان سرا خبر داد و گفت:گسترگی شهرها، تنوع جرائم و کمبود ابزار و امکانات و از همه مهمتر، کنترل بخش وسیعی از مرزها توسط نیروی انتظامی در پاره ای از موارد بر نحوه و سرعت برخورد ناجا تأثیر گذار بوده که پیگیر افزایش نیرو و امکانات مورد نیاز هستیم.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در رتبه چهارم ورودی اخبار و اطلاعات ورودی 110 در استان پس از شهرهای اهواز، آبادان و دزفول آن را نتیجه اعتماد مردم به ناجا دانست گفت: با جرائم فوریتی به صورت مجزا و جداگانه برخورد می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار